Výmena sviečok a meranie kompresie - AUTOvKELLY

Výmena sviečok a meranie kompresie - AUTOvKELLY

Výmena sviečok a meranie kompresie - AUTOvKELLY web: https://www.topspeed.sk/ fb: https://www.facebook.com/TopSpeed.sk instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/ #autokelly #vymenasviecok #topspeedsk

Umývanie motorového priestoru

Umývanie motorového priestoru

Aby Micra začala vyzerať k svetu, je treba pohrať sa aj s motorovým priestorom! Nie je nič lepšie, než ho jednoducho umyť. Je to základ akejkoľvek vizuálnej úpravy tejto časti auta. Kedže vystal nejaký ten čas, pridali sme zopár doplnkov a do interiéru nahodili aj nové pedále a hlavicu radiacej páky! Follow us on Instagram @otherwayracing Follow us on Facebook /otherwayracing

Vychytávky na sváření

Vychytávky na sváření

V tomto videu jsem dal dohromady pár obyčejných a vesměs levných pomůcek, které vám usnadní sváření. Je to nářadí, které mě pomáhá a díky kterému jsem schopen pracovat rychleji a přesněji a v neposlední řadě i bezpečněji. Ve videu používám tyto hračky: Samostvívací kukla s možností broušení https://www.uni-max.cz/samostmivaci-svareci-kukla-automatic/d/ Magnetická zemnící svorka https://www.uni-max.cz/svareci-zemnici-svorka-magnetic-70/d/ Svářecí úhlová svěrka (AC 100) https://www.uni-max.cz/pravouhla-sverka-100-60/d/ Magnetický vypínací trojúhelník https://www.uni-max.cz/magneticky-uhelnik-relmag-45-90/d/ Samosvorné kleště https://www.uni-max.cz/kleste-samosvorne/kleste/rucni-naradi/dilenske-vybaveni/

Ako často a prečo robiť geometriu náprav? TopSpeed.sk

Ako často a prečo robiť geometriu náprav? TopSpeed.sk

Verili by ste, že niekde existuje krajina, kde majiteľ auta nepotrebuje riešiť geometriu náprav ani po 200 tisíc kilometroch? Nie je to žiadna zázračná krajina OZ, ale naši juhozápadní susedia v Rakúsku. Rasťo SZALAY, šéf renomovaného servisu má s takým autom osobné skúsenosti. A keďže sám tiež vlastní Mercedes triedy S rovnakej generácie, môže bezprostredne porovnávať. kompletný článok: http://www.topspeed.sk/v-rakusku-nerobia-geometriu-ani-po-100t-km-slovak-by-mal-aj-2x-rocne/10718

Vyměna zapalovací svíčka pro SKODA FABIA 6Y | Autodoc

Vyměna zapalovací svíčka pro SKODA FABIA 6Y | Autodoc

V našich titulcích jsme měli chybu a chtěli bychom se omluvit za způsobené nepříjemnosti. V motoru jsou tři cívky zapalování, a ne 4. Děkujeme za pochopení! Váš tým AUTODOC. Vyměna zapalovací svíčka pro SKODA FABIA 6Y 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 | Autodoc Na naší webové stránce najdete skutečně široký výběr všech potřebných náhradních dílů: https://goo.gl/F8Svdu - Zapalovaci svicka: https://goo.gl/e5b5CS - Zapalovaci svicka pro SKODA: https://goo.gl/wf1nWL - Zapalovaci svicka pro SKODA FABIA (6Y2): https://goo.gl/zOTrP0 - Náhradní díly SKODA: https://goo.gl/3FwsTJ Věříme, že vám toto video pomohlo. Klikněte na „líbí se mi to“, sledujte náš kanál a všechny aktualizace. Spolupráce s námi je zábava! AutoDoc na sociálních médiích: - Facebook: https://www.facebook.com/autodoccz-1504277379895821/ - G+: https://plus.google.com/112545602763215117606 - Twitter: https://twitter.com/autodoc_cz - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCBeQhkPhvhcgITom3xTJkTA - Instagram: https://www.instagram.com/autodoc_autoparts - Pinterest: https://www.pinterest.com/autodoc_de/ Vyhlášení: Toto video obsahuje jen rady a doporučení, které můžou být pro vás užitečné v rámci opravy vašeho vozidla anebo výměny náhradních dílů. AutoDoc není zodpovědný za žádnou ujmu, zranění nebo škodu na majetku uskutečněnou v rámci procesu dané opravy nebo výměny z důvodu nesprávného použití anebo pochopení poskytnutých informací. Toto video má jen informační charakter a nezaručuje konkrétní výsledek. Samotný použivatel je zodpovědný za nesprávné anebo riskantní používání nástrojů, zařízení anebo dílů na opravu vozidla. AutoDoc důrazně doporučuje zvýšenou míru opatrnosti a důraz na dodržování bezpečnostních pravidel během procesu opravy anebo výměny dílů. Mějte na paměti, že instalace náhradních dílů nízké kvality nezaručuje adekvátní míru bezpečnosti na cestách.

MILIÓN km?! Tento VW Passat B5 ich prekonal - TOPSPEED.sk Alex Štefuca

MILIÓN km?! Tento VW Passat B5 ich prekonal - TOPSPEED.sk Alex Štefuca

MILIÓN km?! Tento VW Passat B5 ich prekonal - TOPSPEED.sk Alex ŠTEFUCA web: https://www.topspeed.sk/ fb: https://www.facebook.com/TopSpeed.sk instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/ #vwpassat #milionkm #topspeedsk

Test compresie motor benzina - AUDI 80 B4 2.0 ABK 85 KW

Test compresie motor benzina - AUDI 80 B4 2.0 ABK 85 KW

Compression test on AUDI 80 B4 2.0 ABK 85 KW. Engine temperature: medium Engine Milleage: 264.000 km

Čierny pasažier v aute!

Čierny pasažier v aute!

Za jeden deň sa z neho stala legenda. Doteraz mi stále posielate fotky Imrových bratov, bratrancov, ujov, dcér a podobne. 😅 A to všetko vďaka jedinému výletu s Volkswagenom Touareg. VĎAKA ZA ODBER! Tento kanál vznikol na základe toho, že občas navštívim zaujímavé miesta, a som rád, že sa takto s nimi môžem podeliť ďalej. Ak by ste o mne chceli vedieť viac, tak som Drahomír Piok a kanál som založil pre pridávanie VLOGOV. Pracujem ako novinár v Startitupe. Sledovať ma určite môžete aj tu: https://www.instagram.com/draho/ https://www.facebook.com/DrahomirPiokHN/

Tlaková zkouška vzduchem - Netěsnící ventil na motoru FORD 2.9L V6 GRANADA/SCORPIO

Tlaková zkouška vzduchem - Netěsnící ventil na motoru FORD 2.9L V6 GRANADA/SCORPIO

Zkouška stlačeným vzduchem pouštěný přes závit svíčky a naplněný spalovací prostor tlakem vzduchu od kompresoru. Nasledně se ukáže kudy utíká vzduch. Například přes Sací nebo výfukový ventil, pístní kroužky, těsnění pod hlavou. Na tomhle testovaném motoru netěsní sací ventil na 4. válci.

VW Passat 2.0 TDI 103 KW - Motor Crash :) BEZ KOMPRESE (:

VW Passat 2.0 TDI 103 KW - Motor Crash :) BEZ KOMPRESE (:

Volkswagen Passat PD - opět motor, který nedokázal přežít 160tis. km. Facebook - https://www.facebook.com/bezkomprese Web - http://bez-komprese.webnode.cz/

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE