Jóga na uvolnění beder

Jóga na uvolnění beder

CHCETE VÍC? VYZKOUŠEJTE ONLINE KURZ JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (více na fitjogamarketa.cz a fitjogaklub.cz). CVIČENÍ PRO PREVENCI, I PŘI MÍRNÝCH OBTÍŽÍCH. VHODNÉ I PRO NEJOGÍNY/ZAČÁTEČNÍKY. CELKEM TÉMĚŘ 6 HODIN JÓGOVÝCH LEKCÍ. ČEKÁ VÁS: - 11 LEKCÍ ZAMĚŘENÝCH NA LEPŠÍ DRŽENÍ TĚLA (KRČNÍ, HRUDNÍ, BEDERNÍ PÁTEŘ, ZPEVNĚNÍ CORE, ZÁDOVÝCH A MEZILOPATKOVÝCH SVALŮ – každá cca 20-30 minut), - 7 TEORETICKÝCH LEKCÍ S TIPY PRO ZDRAVÁ ZÁDA A PRINCIPY ZDRAVÉHO POHYBU, - SEPSANÉ ZÁSADY PRO JÓGU PRO ZDRAVÁ ZÁDA A DALŠÍ TIPY. K ONLINE LEKCÍM MÁTE NEOMEZENÝ PŘÍSTUP! http://fitjogamarketa.cz/joga-pro-zdrava-zada/ Toto cvičení je na přání Terezky, doufám, že s ním nepřicházím moc pozdě! A co si budeme povídat, bolesti beder občas potrápí každého. Pokud se nejedná o nějaké akutní obtíže, můžete si zkusit zacvičit a oblast beder tak uvolnit. Nejlepší je samozřejmě cvičit preventivně ;). A na co se v této sestavě zaměříme? Na mírné rotace pro uvolnění zad, lehké záklony na zvýšení mobility této partie, i na zpevnění středu těla, který nám pomáhá bedra ochránit. Ale také na protažení hýžďových svalů a zadní strany nohou - uvolnění a protažení hýždí a hamstringů nám totiž také může s boletí zad pomoci. Cvičte lehce, ne přes bolest a s plnou pozorností u bederní páteře. Nakonec si z této, téměř 30-minutové sestavy, můžete vybrat jen několik cviků, které vám nejvíce pomáhají a zvládnete je cvičit pravidelně. Užijte si cvičení, ať vás záda nebolí a děkuji za vaše ohlasy! :)

Rozhýbej páteř - jóga pro uvolnění zad

Rozhýbej páteř - jóga pro uvolnění zad

Toto 13-minutové cvičení je určené pro každodenní rozhýbání páteře, pokud v práci dlouho sedíte/stojíte a vaše záda potřebují večer protáhnout. Uvolníte nejen záda, ale i nohy a ramena. Tato sestava není vhodná, pokud již trpíte bolestmi zad a páteře (to doporučuji spíš: Jóga pro zdravá záda - Posílení zad a mezilopatkových svalů ), ale slouží jako každodenní prevence na posílení a protažení. Hezky si zacvičte a myslete na sebe (a svá záda) a jógujte.. ;) CHCETE VÍC? VYZKOUŠEJTE ONLINE KURZ JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (více na fitjogamarketa.cz a fitjogaklub.cz). CVIČENÍ PRO PREVENCI, I PŘI MÍRNÝCH OBTÍŽÍCH. VHODNÉ I PRO NEJOGÍNY/ZAČÁTEČNÍKY. CELKEM TÉMĚŘ 6 HODIN JÓGOVÝCH LEKCÍ. ČEKÁ VÁS: - 11 LEKCÍ ZAMĚŘENÝCH NA LEPŠÍ DRŽENÍ TĚLA (KRČNÍ, HRUDNÍ, BEDERNÍ PÁTEŘ, ZPEVNĚNÍ CORE, ZÁDOVÝCH A MEZILOPATKOVÝCH SVALŮ – každá cca 20-30 minut), - 7 TEORETICKÝCH LEKCÍ S TIPY PRO ZDRAVÁ ZÁDA A PRINCIPY ZDRAVÉHO POHYBU, - SEPSANÉ ZÁSADY PRO JÓGU PRO ZDRAVÁ ZÁDA A DALŠÍ TIPY. K ONLINE LEKCÍM MÁTE NEOMEZENÝ PŘÍSTUP! http://fitjogamarketa.cz/joga-pro-zdrava-zada/ Chcete kompletní cvičení pro jogína-začátečníka?:) Připravila jsem obsáhlý kurz o 6 lekcích, kde se naučíte základní principy jógového cvičení (vč. základů práce s dechem a správného provedení vybraných pozic). Naučíte se 40 jógových pozic (ásan) a jejich variant, 5 dechových a relaxačních technik i základní sérii pozdrav slunce a mnoho dalšího. 270 minut jógy za 400 Kč, neomezený přístup. Mrkněte na http://fitjogamarketa.cz/zaciname-s-jogou/

LEKCE JÓGY PRO UVOLNĚNÍ BEDERNÍ PÁTEŘE

LEKCE JÓGY PRO UVOLNĚNÍ BEDERNÍ PÁTEŘE

Lekce jógy určená všem, které trápí napětí, tenze nebo bolesti dolní části zad. Jednoduché pozice vám přinesou uvolnění, pochopíte, jak správně zapojovat a uvolňovat svaly v dolní části trupu. Toto video je vhodné i pro ranní probouzení nebo po náročném dni.

Jóga proti bolestem krční a hrudní páteře

Jóga proti bolestem krční a hrudní páteře

Toto video na vaše přání doplňuje oblíbené cvičení "Jóga na uvolnění krční páteře". Přidala jsem některé další účinné cviky na protažení oblasti krku, ramen a hrudní páteře a najdete zde i cviky na posílení a protažení mezilopatkových svalů, které pomáhají správnému držení těla. Zpevnění mezilopatkových svalů je zásadní, pokud trpíte na bolesti krční páteře, nebo migrény. Doufám, že se vám cvičení bude líbit a opět si vyberete pro sebe příjemné a účinné cviky! CHCETE VÍC? VYZKOUŠEJTE ONLINE KURZ JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (více na fitjogamarketa.cz a fitjogaklub.cz). CVIČENÍ PRO PREVENCI, I PŘI MÍRNÝCH OBTÍŽÍCH. VHODNÉ I PRO NEJOGÍNY/ZAČÁTEČNÍKY. CELKEM TÉMĚŘ 6 HODIN JÓGOVÝCH LEKCÍ. ČEKÁ VÁS: - 11 LEKCÍ ZAMĚŘENÝCH NA LEPŠÍ DRŽENÍ TĚLA (KRČNÍ, HRUDNÍ, BEDERNÍ PÁTEŘ, ZPEVNĚNÍ CORE, ZÁDOVÝCH A MEZILOPATKOVÝCH SVALŮ – každá cca 20-30 minut), - 7 TEORETICKÝCH LEKCÍ S TIPY PRO ZDRAVÁ ZÁDA A PRINCIPY ZDRAVÉHO POHYBU, - SEPSANÉ ZÁSADY PRO JÓGU PRO ZDRAVÁ ZÁDA A DALŠÍ TIPY. K ONLINE LEKCÍM MÁTE NEOMEZENÝ PŘÍSTUP! http://fitjogamarketa.cz/joga-pro-zdrava-zada/

Jóga pro všechny - 15 minutový domácí trénink pro začátečníky

Jóga pro všechny - 15 minutový domácí trénink pro začátečníky

15 minutová jóga pro každého. Při cvičení této sestavy se postupně rozhýbete až do příjemného protažení. Cvičení je vhodné i pro začátečníky, nebo jako kompenzace k sedavému zaměstnání, ideální krátký strečink pro každý den. Přeji příjemné cvičení. Další videolekce a jógové tipy najdete na www.fitjogamarketa.cz, nebo na Facebooku (Fit jóga Markéta). Chcete více kompletní cvičení pro jogína-začátečníka?  Připravila jsem obsáhlý kurz o 6 lekcích, kde se naučíte základní principy jógového cvičení (vč. základů práce s dechem a správného provedení vybraných pozic). Naučíte se 40 jógových pozic (ásan) a jejich variant, 5 dechových a relaxačních technik i základní sérii pozdrav slunce a mnoho dalšího. 270 minut jógy za 400 Kč, neomezený přístup. Mrkněte na http://fitjogamarketa.cz/zaciname-s-jogou/

JOGA na uvoľnenie | otvorenie Bedier

JOGA na uvoľnenie | otvorenie Bedier

Dnešné video je venované uvoľneniu a roztiahnutiu bedier. Tieto cviky pomáhajú pri bolestiach chrbta a zlepšujú cirkuláciu krvy v nohách. V panvovej oblasti držíme stres a negatívne emócie. A v kĺboch sa ukladá napätie. Kĺby strácajú schopnosť ľahkého pohybu častým sedením. Vyhnite sa osteoartóze. Vďaka týmto cvikom kĺby premažeme a zlepšíme jeho schopnosť otáčať sa v kĺbovom lôžku. Joga na bedrá je vhodná aj pre tehuľky Pokiaľ nemáte žiadne obmedzenia ohľadom fyzického pohybu od lekára gravid joga je výborná alternatíva. Joga pomáha otvárať bedrové kĺby a pripravovať telo na pôrod. Cviky veľmi účinne posilňujú oblasť panvového dna a uvoľňujú bolestivé bedrá. Podporte tento neziskový projekt. Joga u vás doma. Ľubovolný príspevok zasielajte pomocou Paypal na: https://www.paypal.com/sk/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=6RspM3W5_0ZXvV2KRTvnrt7m9iCsl_La00eAkSxDTJW0L6n7Y1D-GsJMSJm&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8d333dc9aadeed3fe0b5b299d55fd35542 Sledovať ma môžete aj na sociálnych sieťach Facebook https://www.facebook.com/Gemini.centrum/ Instagram https://www.instagram.com/gemini.centrum/ Twitter https://twitter.com/geminicentrum Google + https://plus.google.com/u/0/113051246625240077929 Pinterest https://uk.pinterest.com/geminicentrum/ Intro pieseň Oliver Lyu http://www.oliverlyu.com Fluidscape by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100393 Artist: http://incompetech.com/

Jemné rozhýbání páteře

Jemné rozhýbání páteře

Cvičení, které díky zapojení dechu velmi jemně a účinně rozhýbe páteř pomocí jednoduchých pohybů. Po této krátké sestavě určitě pocítíte příjemné pocity v zádech a možná i příliv energie díky hlubokému dechu. Tak pokud potřebujete uvolnit záda, nebo se jen na chvíli uvolnit a načerpat energii, doufám, že vám cvičení pomůže!

Protažení bederních svalů

Protažení bederních svalů

Cvik zaměřený na protažení bederních svalů při předním výhřezu ploténky. Můžete ho znát také pod názvem opakovaná flexe vleže na zádech. Jak na to? - Lehněte si na záda, nohy mějte pokrčené. - Přitáhněte si postupně obě nohy za kolena směrem k tělu. - S nádechem tlačíme koleny proti rukám, s výdechem přitahujeme kolena k tělu. - Cvik opakujte 10x, při posledním opakování přitáhněte nohy co nejvíce k tělu. Více naleznete na https://www.fyzioklinika.cz/navody-na-cviceni/mojzisova-klubicko Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Joga pre zlepšenie flexibility bedrovej chrbtice

Joga pre zlepšenie flexibility bedrovej chrbtice

Ako bojovať so stresom? Ako zostať v pohode a nedovoliť každodenným starostiam, aby vplývali na našu psychiku a telo viac ako je to nutné? Našťastie existuje jóga, ktorá tento nešvár modernej doby dokáže zvrátiť. Aj o tom je náš seriál s videocvičením, ktorého štvrté pokračovanie vám prinášame. Prečítajte si článok k videu: http://www.zdravie.sk/clanok/49633/joga-liek-na-stres-a-bolesti-chrbta Video poskytlo Fithall.com

Jóga pro správnou činnost orgánů - detoxikační sestava

Jóga pro správnou činnost orgánů - detoxikační sestava

Tato sestava je zaměřená na pozice, které prokrvují orgány a tedy i zlepšují jejich funkci. Cvičení začíná pozicemi stlačující pravou polovinu trupu, pak se ty samé pozice opakují na druhou stranu. Velké množství torzních pozic má vliv na trávení a detoxikaci těla - podporují činnost jater, ledvin a ostatních orgánů a žláz uložených po stranách trupu. Součástí sestavy je i několik obrácených pozic, které podporují prokrvení mozku a ovlivňují činnost endokrinních žláz. Pravidelné cvičení torzních a obrácených pozic přispívá k vyrovnané hladině hormonů. Závěr sestavy je věnovaný několika záklonovým pozicím, které stimulují ledviny a dodávají energii. Snažte se v pozicích vnímat svoje pocity, soustředit se na práci s dechem - v torzních pozicích směřujte dech do břicha, zlepšíte tím účinky pozic. Tuto sestavu necvičte např. při bolestech břicha a jiných obtížích, těhotenství a menstruaci. Až se cvičení naučíte, můžete v jednotlivých pozicích setrvat mnohem déle (ideálně dvojnásobnou délku). Přeji příjemné cvičení! ;)

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE