Jóga na uvolnění beder

Jóga na uvolnění beder

CHCETE VÍC? VYZKOUŠEJTE ONLINE KURZ JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDA (více na fitjogamarketa.cz a fitjogaklub.cz). CVIČENÍ PRO PREVENCI, I PŘI MÍRNÝCH OBTÍŽÍCH. VHODNÉ I PRO NEJOGÍNY/ZAČÁTEČNÍKY. CELKEM TÉMĚŘ 6 HODIN JÓGOVÝCH LEKCÍ. ČEKÁ VÁS: - 11 LEKCÍ ZAMĚŘENÝCH NA LEPŠÍ DRŽENÍ TĚLA (KRČNÍ, HRUDNÍ, BEDERNÍ PÁTEŘ, ZPEVNĚNÍ CORE, ZÁDOVÝCH A MEZILOPATKOVÝCH SVALŮ – každá cca 20-30 minut), - 7 TEORETICKÝCH LEKCÍ S TIPY PRO ZDRAVÁ ZÁDA A PRINCIPY ZDRAVÉHO POHYBU, - SEPSANÉ ZÁSADY PRO JÓGU PRO ZDRAVÁ ZÁDA A DALŠÍ TIPY. K ONLINE LEKCÍM MÁTE NEOMEZENÝ PŘÍSTUP! http://fitjogamarketa.cz/joga-pro-zdrava-zada/ Toto cvičení je na přání Terezky, doufám, že s ním nepřicházím moc pozdě! A co si budeme povídat, bolesti beder občas potrápí každého. Pokud se nejedná o nějaké akutní obtíže, můžete si zkusit zacvičit a oblast beder tak uvolnit. Nejlepší je samozřejmě cvičit preventivně ;). A na co se v této sestavě zaměříme? Na mírné rotace pro uvolnění zad, lehké záklony na zvýšení mobility této partie, i na zpevnění středu těla, který nám pomáhá bedra ochránit. Ale také na protažení hýžďových svalů a zadní strany nohou - uvolnění a protažení hýždí a hamstringů nám totiž také může s boletí zad pomoci. Cvičte lehce, ne přes bolest a s plnou pozorností u bederní páteře. Nakonec si z této, téměř 30-minutové sestavy, můžete vybrat jen několik cviků, které vám nejvíce pomáhají a zvládnete je cvičit pravidelně. Užijte si cvičení, ať vás záda nebolí a děkuji za vaše ohlasy! :)

LEKCE JÓGY PRO UVOLNĚNÍ BEDERNÍ PÁTEŘE

LEKCE JÓGY PRO UVOLNĚNÍ BEDERNÍ PÁTEŘE

Lekce jógy určená všem, které trápí napětí, tenze nebo bolesti dolní části zad. Jednoduché pozice vám přinesou uvolnění, pochopíte, jak správně zapojovat a uvolňovat svaly v dolní části trupu. Toto video je vhodné i pro ranní probouzení nebo po náročném dni.

Jóga pro všechny - 15 minutový domácí trénink pro začátečníky

Jóga pro všechny - 15 minutový domácí trénink pro začátečníky

15 minutová jóga pro každého. Při cvičení této sestavy se postupně rozhýbete až do příjemného protažení. Cvičení je vhodné i pro začátečníky, nebo jako kompenzace k sedavému zaměstnání, ideální krátký strečink pro každý den. Přeji příjemné cvičení. Další videolekce a jógové tipy najdete na www.fitjogamarketa.cz, nebo na Facebooku (Fit jóga Markéta). Chcete více kompletní cvičení pro jogína-začátečníka?  Připravila jsem obsáhlý kurz o 6 lekcích, kde se naučíte základní principy jógového cvičení (vč. základů práce s dechem a správného provedení vybraných pozic). Naučíte se 40 jógových pozic (ásan) a jejich variant, 5 dechových a relaxačních technik i základní sérii pozdrav slunce a mnoho dalšího. 270 minut jógy za 400 Kč, neomezený přístup. Mrkněte na http://fitjogamarketa.cz/zaciname-s-jogou/

JOGA na uvoľnenie | otvorenie Bedier

JOGA na uvoľnenie | otvorenie Bedier

Dnešné video je venované uvoľneniu a roztiahnutiu bedier. Tieto cviky pomáhajú pri bolestiach chrbta a zlepšujú cirkuláciu krvy v nohách. V panvovej oblasti držíme stres a negatívne emócie. A v kĺboch sa ukladá napätie. Kĺby strácajú schopnosť ľahkého pohybu častým sedením. Vyhnite sa osteoartóze. Vďaka týmto cvikom kĺby premažeme a zlepšíme jeho schopnosť otáčať sa v kĺbovom lôžku. Joga na bedrá je vhodná aj pre tehuľky Pokiaľ nemáte žiadne obmedzenia ohľadom fyzického pohybu od lekára gravid joga je výborná alternatíva. Joga pomáha otvárať bedrové kĺby a pripravovať telo na pôrod. Cviky veľmi účinne posilňujú oblasť panvového dna a uvoľňujú bolestivé bedrá. Podporte tento neziskový projekt. Joga u vás doma. Ľubovolný príspevok zasielajte pomocou Paypal na: https://www.paypal.com/sk/cgi-bin/webscr?cmd=_flow&SESSION=6RspM3W5_0ZXvV2KRTvnrt7m9iCsl_La00eAkSxDTJW0L6n7Y1D-GsJMSJm&dispatch=5885d80a13c0db1f8e263663d3faee8d333dc9aadeed3fe0b5b299d55fd35542 Sledovať ma môžete aj na sociálnych sieťach Facebook https://www.facebook.com/Gemini.centrum/ Instagram https://www.instagram.com/gemini.centrum/ Twitter https://twitter.com/geminicentrum Google + https://plus.google.com/u/0/113051246625240077929 Pinterest https://uk.pinterest.com/geminicentrum/ Intro pieseň Oliver Lyu http://www.oliverlyu.com Fluidscape by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100393 Artist: http://incompetech.com/

Posílení šikmých břišních svalů - cvičíme s vahou vlastního těla a v rytmu dechu

Posílení šikmých břišních svalů - cvičíme s vahou vlastního těla a v rytmu dechu

Výjimečně ode mně nejógové video - jak posílit šikmé břišní svaly, když chcete cvičit pomalu a kontrolovaně. Cvičte tak pomalu, abyste stíhali přemýšlet nad vlastním dechem a přizpůsobte se jeho tempu. Zpevněte střed těla, tedy vtáhněte svaly pánevního dna a stáhněte břišní svaly k pupíku (viz mé minulé video - po porodu). Snažila jsem se vybrat několik méně tradičních cviků, které používám ve svých osobních trénincích. Hezky si mákněte! ;)

Jóga pro správnou činnost orgánů - detoxikační sestava

Jóga pro správnou činnost orgánů - detoxikační sestava

Tato sestava je zaměřená na pozice, které prokrvují orgány a tedy i zlepšují jejich funkci. Cvičení začíná pozicemi stlačující pravou polovinu trupu, pak se ty samé pozice opakují na druhou stranu. Velké množství torzních pozic má vliv na trávení a detoxikaci těla - podporují činnost jater, ledvin a ostatních orgánů a žláz uložených po stranách trupu. Součástí sestavy je i několik obrácených pozic, které podporují prokrvení mozku a ovlivňují činnost endokrinních žláz. Pravidelné cvičení torzních a obrácených pozic přispívá k vyrovnané hladině hormonů. Závěr sestavy je věnovaný několika záklonovým pozicím, které stimulují ledviny a dodávají energii. Snažte se v pozicích vnímat svoje pocity, soustředit se na práci s dechem - v torzních pozicích směřujte dech do břicha, zlepšíte tím účinky pozic. Tuto sestavu necvičte např. při bolestech břicha a jiných obtížích, těhotenství a menstruaci. Až se cvičení naučíte, můžete v jednotlivých pozicích setrvat mnohem déle (ideálně dvojnásobnou délku). Přeji příjemné cvičení! ;)

Hanka Kynychová protáhování svalů začátečníci

Hanka Kynychová   protáhování svalů začátečníci

Nejsem vlastníkem autorských práv!

Jak vyléčit výhřez bez operace

Jak vyléčit výhřez bez operace

Pokud vytvoříme vhodné podmínky a odlehčíme tlak na disk umožníme výhřezu rychlé vstřebání.

JÓGA na lymfatický systém

JÓGA na lymfatický systém

Možná jste unavení, máte oteklé nohy, kruhy pod očima, nebo třeba celulitidu... A možná, že za to může nesprávné fungování lymfatického systému, který má na starosti odvádění škodlivin z těla. Připravila jsem pro vás proto krátkou a jednoduchou sestavu na podporu lymfatického systému. ♥ FACEBOOK: https://www.facebook.com/Still-On-The... ♥ INSTAGRAM: https://www.instagram.com/rozalie_w/ ♥ BLOG: www.stillontheway.cz

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE