ZÁZRAK NA BŘIŠNÍ SVALY? KOMBINACE 3 CVIKŮ NA BŘICHO

ZÁZRAK NA BŘIŠNÍ SVALY? KOMBINACE 3 CVIKŮ NA BŘICHO

JÍDELNÍČEK A TRÉNINK NA MÍRU ► http://goo.gl/NuA4yE VIP Web - staň se členem ► https://aleslamka.cz/vip Instagram ► https://goo.gl/5XIaaw PARTNEŘI FitnessDK ► https://goo.gl/UFctk7 FUBO ► https://goo.gl/l8lalD TITANUS Suplementy a výbava ►https://goo.gl/8ZZZ50 OBLEČENÍ SUPERHUMAN A AL ►http://goo.gl/ZVp1iE RISE AND SHINE PREWORKOUT ►http://goo.gl/m29ira BCAA 2:1:1 ochucená ►http://goo.gl/YQ4c3A KLOUBNÍ VÝŽIVA - ALÁTOR ► https://goo.gl/zXkhFk KREATIN ► https://goo.gl/uSn8Jx VERČA Instagram ►https://goo.gl/LWhVIw LUKŠA Facebook ►https://goo.gl/DXz2Gq Nezapomeňte se přihlásit k ODBĚRU a nikdy neprošvihnout další video! ► https://goo.gl/Cw3Jxi Odkaz na nejnovější vydané video ► https://goo.gl/pSRwXi Nezapomeňte mrknout na další videa z této série ► https://www.youtube.com/playlist?list=PLZANZmA2NhYsZ0UodWePDyApMe6YY2jTQ Dnes opět trénujeme! Ukážeme si, jak lze procvičit břišní svalstvo. Možností jsou samozřejmě mraky. Ve videu také narážím o zázrak, který často lidé zkouší hledat. Jak jednoduše vyrýsovat pekáč buchet? Střih: Lukša Použitá hudba z knihovny www.epidemicsound.com

Kardio - CELÉ TĚLO #6 - popis cviků

Kardio - CELÉ TĚLO #6 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Pokročilí - posilování - BŘICHO #5 - popis cviků

Pokročilí - posilování - BŘICHO #5 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Posilování - HORNÍ PARTIE #6 - popis cviků

Posilování - HORNÍ PARTIE #6 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Pokročilí -posilování – celé tělo #8 - popis cviků

Pokročilí -posilování – celé tělo #8  - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Pokročilí - posilování – břicho #8 - popis cviků

Pokročilí - posilování – břicho #8 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

MonikaHIIT | HIIT 6

MonikaHIIT | HIIT 6

HIIT 6 High Intensity Interval Training Vysoce intenzivní intervalový trénink 9 minut intenzivního tréninku 7 cviků 2 série zaměřené na zadek, stehna, břicho. 30 sekund cvičení 10 sekund odpočinek FB: https://www.facebook.com/monikaHIIT Instagram: https://instagram.com/monikazajicova/

Bodyweight sestava: kardio + síla + Core

Bodyweight sestava: kardio + síla + Core

Interval 20 sec./10 sec./2 min. (tzn. že cvičíme 20 sec., mezi jednotlivými cviky je pauza 10 sec. a po celém kruhu uděláme pauzu 2 min.). Celkem 3 - 4 kruhy.

MonikaHIIT | HIIT 10

MonikaHIIT | HIIT 10

HIIT I HIIT 10 10 minut - 3 cviky po 10 opakování High Intensity Interval Training Vysoce intenzivní intervalový trénink FB: https://www.facebook.com/monikaHIIT Instagram: https://instagram.com/monikazajicova/

MonikaHIIT | Břicho

MonikaHIIT | Břicho

HIIT I Břicho High Intensity Interval Training Vysoce intenzivní intervalový trénink 1 série 10 cviků 15x opakování každého cviku FB: https://www.facebook.com/monikaHIIT Instagram: https://instagram.com/monikazajicova/

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE