Praha hl. nádraží - Rudná u Prahy / POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO / HD KVALITA

Praha hl. nádraží - Rudná u Prahy / POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO / HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to z čela soupravy, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na jízdu soupravy a práci strojvedoucího přímo z jeho z kabiny. Vlak: Os 25908 Vozidlo: Motorový vůz řady 810 Délka tratě: 31 km Max. rychlost jednotky: 80 km/h Délka záznamu: 00:57:40

Praha hl. nádraží - Beroun/POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Praha hl. nádraží - Beroun/POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to z čela soupravy, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na jízdu soupravy a práci strojvedoucího přímo z jeho z kabiny. Číslo tratě: 171 Vlak: osobní vlak 8822 Vozidlo: elektrická jednotka řady 471 Max. rychlost jednotky: 140 km/h Max. traťová rychlost: 100 km/h Délka tratě: 43 km

Rumburk - Děčín/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Rumburk - Děčín/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Na vlakovou jednotku byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to na práci strojvedoucího, pohled na trať z čela jednotky a z konce jednotky. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na trať od kol a podvozku. Vlak: Os 6655 Vozidlo: motorová jednotka řady 844 RegioShark Max. rychlost lokomotivy: 120 km/h Délka tratě: 61 km Délka záznamu: 1:20:02

Praha - Děčín/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Praha - Děčín/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to z čela soupravy, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na jízdu soupravy a práci strojvedoucího přímo z jeho z kabiny. Číslo tratě: 090 Vlak: EC 378 Vozidlo: řada 371 Max. rychlost: 160 km/h Délka tratě: 129 km Délka záznamu: 1:29:46 Počet stanic/zastávek: 4

Parním vlakem po obnovené úzkokolejce do Kipsdorfu (Kruš. hory) + tendenční třebíčský "experiment"

Parním vlakem po obnovené úzkokolejce do Kipsdorfu (Kruš. hory) + tendenční třebíčský "experiment"

Od června 2017 došlo k obnovení provozu v horní polovině úzkokolejky "Weisseritztalbahn" na německé straně Krušných hor (cca 25 km od Drážďan i od Teplic), v úseku Dippoldiswalde - Kurort Kipsdorf. Stalo se tak po téměř patnácti (!) letech - celá úzkokolejka byla vážně poškozena povodní v srpnu roku 2002 (stejné povodně, které mj. zaplavily pražské metro). K obnovení provozu v dolním úseku Freital-Hainsberg - Dippoldiswalde ("Dips") došlo (po náročnější rekonstrukci) v prosinci 2008, v horním úseku (rovněž po kompletní rekonstrukci) tedy až o dalšího 8,5 roku později. Přibližné trasování úzkokolejky viz https://mapy.cz/s/2p9So. Video pořízené ve středu 2. 8. 2017, tedy cca 1,5 měsíce od slavnostního obnovení provozu, dokumentuje drobné fragmenty z cesty parním vlakem mezi "Dips" a Kipsdorfem. Společným znakem jednotlivých fragmentů je cyklista, který jede po souběžné silnici. Ano, 11 km dlouhou trasu mezi "Dips" a Kipsdorfem urazí vlaky za 33 minut, tzn. průměrnou rychlostí jen 20 km/h. Ostatně, maximální rychlost na této trati je jen 30 km/h. V tomto případě lze objektivně říci, že cyklista může být stejně rychlý jako vlak. Situace mi již tehdy připomněla manipulativní "dopravní experiment", který byl v březnu 2017 proveden Městským úřadem Třebíč. "Experiment", kdy čtveřice osob "závodila" v trase z třebíčského hlavního Karlova náměstí k ZŠ Kpt. Jaroše na sídlišti Hájek. Manipulací v onom ubohém "experimentu" bylo mnoho: - jediná, navíc tendenčně vybraná trasa (kterou osobní auta i autobusy MHD překonávají výraznou oklikou; trasa je 2x - 3x delší než trasa pro pěší/cyklisty) - "experiment" byl prováděn v době dlouhodobé uzavírky Podklášterského mostu (znevýhodnění osobního auta) - stav, kdy "elektrocyklista" dosáhl času 4:25 min. na 1,4km trase, z níž cca 200 metrů činí úsek se zákazem vjezdu všech vozidel, odpovídá situaci, kdy "elektrocyklista" buď porušil zákaz vjezdu, anebo ve zbytku trasy (povětšinou silniční komunikace bez chodníků, kde chodci jdou v uličním prostoru) jel bezohledně, nepřiměřeně vysokou rychlostí - namísto pěší chůze, příslušná figurantka běžela (běh je velmi neobvyklým způsobem přepravy) = o to rychleji však byla v cíli. Bez ohledu na tyto prvky tendenčnosti, završil městský úřad tento "experiment" demagogickým prohlášením "Jezdit na kole a chodit pěšky se v Třebíči zkrátka vyplatí"... Na společné fotce z "cílového bodu" zvedá palec nahoru mj. účastnice, která jela (dle onoho "experimentu") nejpomalejším dopravním prostředkem - autobusem MHD. Dotyčná tím dává palec nahoru své vlastní neschopnosti (mj. neschopnosti zařídit, aby alespoň část spojů MHD z centra města do ul. M. Majerové jezdila nejpřímější možnou silniční trasou - tudy - https://mapy.cz/s/2pDwx a ne touto výraznou oklikou: https://mapy.cz/s/2pDw1) - jde totiž o referentku městského úřadu pro MHD (která se do své pozice dostala bez výběrového řízení a "shodou okolností" jde o dceru stejnojmenné zastupitelky)... O ubohosti tohoto "experimentu" svědčí i skutečnost, že video na YouTube (viz https://www.youtube.com/watch?v=_mkk7TR9PYc) s tímto "experimentem" dostalo 13 "disliků" oproti 7 "likům". Také je zajímavé, že zatímco u "běžkyně" je v sestřihu obsažen i záběr z "pěší zóny", tak cyklista je na tomtéž místě zdokumentován až "zády ke kameře" - v místě, kde již "pěší zóna" (se zákazem vjezdu cyklistů) není. Možná snaha zamaskovat skutečnost, že "elektrocyklista" (vedoucí odboru dopravy Městského úřadu Třebíč) v oné "zákazové" zóně kolo nevedl, ale jel na něm? Zpět do Kipsdorfu - očekával jsem, že v rámci obnovení provozu tam bude zřízen bezbariérový přístup na nástupiště (z přilehlé hlavní silnice). Nestalo se tak. Tzn. přístup z/na nástupiště jen po schodech, přes vestibul umístěný "o patro výše" než nástupiště... Vzhledem k dlouhým jízdním dobám je provoz na trati vyloženě rekreační, čemuž nahrává i velikost blízkých Drážďan coby zdroje cestujících a malebná krajina v klikatém údolí mezi Freitalem a přehradou Malter, dále přehrada samotná a pak mj. i Kipsdorf coby již krušnohorský cíl. V čele všech pravidelných vlaků jezdí parní lokomotiva. Od jara do začátku podzimu je v soupravě řazen i vyhlídkový vůz (z nějž bylo pořízeno i toto video). Provozovatelem vlaků na této úzkokolejce je společnost SDG, která provozuje i úzkokolejky Cranzahl - Kurort Oberwiesenthal a Radebeul - "Popelčin" Moritzburg - Radeburg. Obnovením provozu v horní části úzkokolejky paradoxně došlo ke zhoršení spojení v dolní části téže tratě. Zatímco do 6/2017 jezdilo v dolní části (Freital-H. - "Dips") 6 párů spojů, od 6/2017 to jsou jen 3 páry spojů. Jedna souprava totiž musí po většinu roku (vyjma vybraných dní jako např. Velikonoce a vybrané další sváteční dny) pokrýt vozbu všech spojů. Což (při pomalosti celé tratě) vystačí také jen na dva páry spojů v horní části mezi "Dips" a Kipsdorfem. Moje video pořízené v "Dips" (odjezd parního vlaku do Freitalu) o 2 roky dříve (4. 8. 2015): https://www.youtube.com/watch?v=IksKWTPjgF4.

Dubí - výstražníky AŽD71, odjezd vlaku na Moldavu a lidé přecházející přejezd ve výstraze (7/2016)

Dubí - výstražníky AŽD71, odjezd vlaku na Moldavu a lidé přecházející přejezd ve výstraze (7/2016)

Osobní vlak č. 26806, vedený sólo "šukafonem" 810.669, odjíždí ve svátečním úterý 5. 7. 2016 v 17.33 h z úvraťové D3 dopravny Dubí na trati č. 135 (Most - Moldava v Krušných horách). Činí tak za zvukového doprovodu výstrahy přejezdu AŽD71 umístěného na záhlaví dopravny. Ačkoliv byl přejezd ve výstraze, přešla přes něj dvojice lidí (čímž mi nechtěně vstoupila do záběru). Když už se vlak rozjížděl, chtěla přes přejezd přejít další, několikačlenná skupinka. Až když si všimli, že by mi vstoupili do záběru, tak jeden z nich řekl "My VÁM počkáme". To jsou hodní, že aspoň kvůli mně ten přejezd nepřešli, když přejezdovou výstrahu a rozjíždějící vlak ignorovali. :-) Os 26806 je jedním ze čtyř párů vlaků jedoucích po horském úseku tratě mezi Hrobem, úvraťovým nádražím Dubí a konečnou stanicí na Moldavě. Na čtyřech párech spojů se četnost spojení ustálila od prosince 2011 - s tím, že provoz je zajištěn pouze jednou náležitosti. Kromě posledního, večerního páru spojů je základní řazení třívozové (810 + přípojný vůz bývalé řady 015 + 810); zatímco večerní pár (tzn. i Os 26806) jede již jen se sólo "šukafonem". Nutno dodat, že souprava se dvěma motorovými vozy znamená nutnost nasazení dvou strojvedoucích (do každého motorového vozu jeden) kvůli neexistujícímu vícečlennému řízení. Při odjezdu z této dopravny, míjí vlak dvojici přejezdníků, které sem byly instalovány v roce 2013 coby náhrada dřívějších krycích návěstidel. Právě do roku 2013 zde býval přítomen i staniční dozorce. Výdej jízdenek zde však byl zrušen již cca v roce 2007. Ne vždy se zde jezdilo "podle potřeb občanů" - mezi lety 2007 a 2011 zde vlaky jezdily ve 2 h taktu. V roce 2007 probíhalo taktové křižování právě v Dubí, v následujících letech v Hrobě, případně v Oseku-městě. Část vlaků zde tehdy ještě jezdila celodenně celotýdenně (zatímco ostatní vlaky již tehdy jezdily jen "v turistickém období"). Od prosince 2011 již tedy jen 4 páry spojů, a to jen o víkendech, svátcích, Vánočních a letních prázdninách, ve druhé polovině června, v únoru a v první polovině března. Bohužel, Krušné hory zde stoupají natolik strmě, že trať musela být trasována oklikou právě přes úvraťovou dopravnu Dubí; navíc jednotlivé zastávky se nacházejí "vyvýšeně" nad jednotlivými obcemi. A navíc, Moldava a Mikulov spádují spíše do Teplic než do Litvínova, natož Mostu. Obnova přeshraničního spojení (zaniklého po 2. světové válce) mezi Moldavou a Holzhau se zdá navždy být věcí utopickou. Ostatně, chybí zde trať o délce 8 - 9 km. Na druhou stranu, když mohly být obnoveny (a ekonomicky vyšly jako opodstatněné - ?) přechody jako Aš - Selb-Plössberg nebo (též zejména "turistický") přechod Harrachov - Szklarska Poreba... Ale tam alespoň stále "ležely (byť nesjízdné) koleje", na rozdíl od tratě mezi Moldavou a Holzhau... Navíc, trať z Liberce/Jablonce/Tanvaldu apod. do Polska vede alespoň "přímočaře", nikoliv oklikou. A v případě těch dvou dalších přechodů alespoň existuje zvýhodněný přeshraniční tarif (z Aše Egronet, z Harrachova mj. Euro-Nisa Ticket). Zato za Moldavou se nachází oblast, ve které žádná z těchto přeshraničních jízdenek neplatí; navíc na trati Freiberg - Holzhau jezdí dopravce FEG, který neuznává ani přeshraniční jízdenky ČD "Celodenní Německo". Dá se argumentovat, že vyřešení tarifu je maličkostí, na druhou stranu - na jiných přechodech nic takového vyřešeno nebylo, vlivem čehož je jejich užití pro většinu Čechů (zejména při cestě na krátké vzdálenosti, kdy se celodenní síťová jízdenka nevyplatí) příliš drahé. Otázkou by bylo i použití vozidel nasazovaných na eventuální přímou linku Freiberg - Moldava - Dubí - Most. Na vlacích mezi Freibergem a Holzhau jezdí motorové vozy RegioShuttle (= "RegioSpider"), tedy nepříliš velká kapacita = nevhodné pro "nárazovou" dopravu turistického charakteru. I kdyby ten RegioShuttle jezdil ve 2 h taktu, tak by to v "turistické špičce" zřejmě nestačilo (= zřejmě nutnost zavést výhradně na české straně posilový vlak, kterým by nakonec jela značná část cestujících)... A jet vlakem z Teplic na Moldavu? "Čistě vlakem" přes Louku je to obrovská zajížďka. Další možností je, jet autobusem z Teplic právě pod nádraží "Dubí" a dále vlakem. Některé vlaky tento přípoj zařízen mají, ale - proč jezdit z Teplic na Moldavu takto s přestupem, když jede přímá autobusová linka (v pracovní dny 5x denně, o víkendech 3x denně, viz http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L582493_160612_178820.pdf), ve které je v letní sezóně umožněna i přeprava jízdních kol... Bohužel, těch "ale" zde je až příliš. :-( Nejlepší a nejjednodušší by asi bylo, prodloužit z Moldavy do Holzhau právě tu autobusovou linku jedoucí z Teplic. :-) Jiné moje video z dopravny Dubí (8/2014) souprava 810 + přípojný vůz ex 015 + 810 provádí posun přes "kusé záhlaví" (při jízdě "dolů" z Moldavy do Mostu): http://1url.cz/QtNRy. A moje video pořízené z interiéru motorového vozu RegioShuttle přijíždějícího (od Freibergu) do Holzhau (7/2014): http://1url.cz/xtNR7.

Praha hl. nádraží - Beroun/ POHLED NA TRAŤ Z ČELA SOUPRAVY/ HD KVALITA

Praha hl. nádraží - Beroun/ POHLED NA TRAŤ Z ČELA SOUPRAVY/ HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to na práci strojvedoucího, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na trať z čela soupravy. Číslo tratě: 171 Vlak: osobní vlak 8822 Vozidlo: elektrická jednotka řady 471 Max. rychlost jednotky: 140 km/h Max. traťová rychlost: 100 km/h Délka tratě: 43 km

Bechyně - Tábor/POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Bechyně - Tábor/POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to z čela soupravy, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na jízdu soupravy a práci strojvedoucího přímo z jeho z kabiny. Číslo tratě: 202 Vlak: Os 28409 Vozidlo: řada 100 Max. rychlost: 50 km/h Délka tratě: 24 km Délka záznamu: 00:48:50 Počet stanic/zastávek: 12

ČD-speaker v Hrušovanech n/J. a přenášení/navyšování zpoždění na "nedorevitalizované" t-246 (7/2017)

ČD-speaker v Hrušovanech n/J. a přenášení/navyšování zpoždění na "nedorevitalizované" t-246 (7/2017)

Trať č. 246 v úseku Boří les (mimo) - Valtice (včetně) prošla na jaře 2017 (od 1. 4. do 30. 6.) 3měsíční "revitalizační" výlukou, v rámci níž došlo ke kompletní rekonstrukci svršku (a snad i spodku - ?) umožňující následné navýšení traťové rychlosti na 100 - 120 km/h. Jenže - ke zprovoznění zabezpečovacího zařízení (staničního v žst. Valtice; traťového a přejezdových zab. zař. v úseku Valtice - Boří les) došlo až počátkem září 2017. V létě 2017 (po více než 2 měsíce) zde tedy vlaky jezdily sníženou rychlostí přes jednotlivé (v tu chvíli zabezpečené de facto jen výstražnými kříži) přejezdy; rychlost byla snížena i při průjezdu přes žst. Valtice i na vjezdu do žst. Boří les kvůli jízdě na přivolávací návěst. (Pozn. provoz vlaků, byť s těmito omezeními, zde musel být obnoven již k 1. 7. 2017 mj. proto, že téhož dne začala více než 2měsíční výluka obou traťových kolejí v úseku Vlkov u Tišnova - Řikonín; odklonové nákladní vlaky jezdily právě po trati č. 246). Vzhledem k uvedeným pomalým jízdám, docházelo v létě 2017 k pravidelnému nabírání zpoždění u vlaků v tomto úseku. Toto zpoždění se tím více přenášelo mezi vlaky při čekání na křižování (trať je jednokolejná) v Mikulově či v Břeclavi. Patrně nejvíce náchylná ke vzniku, přenášení a dalšímu navyšování zpoždění byla situace existující v sobotu odpoledne, kdy jedna a ta samá souprava ("kočkopes") přijede v 16.28 h do Břeclavi jako Os 4523 ze Znojma, hned za 5 minut (tzn. v 16.33 h) odjede z Břeclavi jako Os 4520 do Mikulova; v Mikulově má ostrý obrat (16.57 - 17.01 h), po kterém odjede jako Os 4525 do Břeclavi (kamžto přijede v 17.25 h); a v 17.31 h má ta samá souprava (k níž navíc mezitím musí být v Břeclavi připojen další vůz - přípojný "šukafonový" vůz s rozšířeným prostorem pro přepravu jízdních kol) z Břeclavi odjet jako Os 4522 do Znojma. A aby toho nebylo málo, tak ve Znojmě má tato souprava jen 10min. obrat (18.53 - 19.03 h), po kterém jede zpět do Břeclavi jako Os 4533. V sobotu 22. 7. 2017 došlo (v negativním slova smyslu) k "ukázkovému" navyšování zpoždění dle popisované situace. Popisovaná souprava při každé své jízdě mezi Mikulovem a Břeclaví (kde během dvou hodin projela čtyřikrát!) nabrala několik minut zpoždění, které tak postupně narůstalo až na více než půlhodinu. Dle Babitronu, na takto vysoce zpožděný Os 4522 počkal po 19. hodině ve Znojmě přípojný Os 24820 směr Okříšky/Jihlava, ale pozor - v Okříškách naopak pravděpodobně nepočkal přípojný Os 4819 směr Třebíč/Brno! Situace vzniklá mezi Mikulovem a Břeclaví tak (přinejmenším o sobotních večerech) v létě 2017 mohla dostávat do pasti i cestující jedoucí např. z Moravských Budějovic do Třebíče! Sestřih sekvencí/fotek pořízených právě v sobotu 22. 7. 2017 obsahuje: - Hlášení (nahrávka ČD-Speaker - patrně třebíčská výpravčí) v žst. Hrušovany nad Jevišovkou, oznamující, že Os 4522 bude mít 30min. zpoždění kvůli "obratu soupravy od zpožděného vlaku". Jde o tendenční údaj, co se příčiny zpoždění týče. Skutečnou příčinou byla kombinace nestíhatelných jízdních dob + ostrých obratů (v dané situaci nevyjezditelné, přesto to ČD takto nechávaly "vyhnít"). - Fotka ze žst. Novosedly (pořízená z protijedoucího Sp 1828, jedoucího z Šatova přes Břeclav do Brna), dokumentující příjezd zpožděného Os 4522 (křižování těchto vlaků sem bylo přeloženo právě z Hrušovan n/J.). - Video/foto ze žst. Valtice. Vjezd do stanice na přivolávací návěst; odjezdová návěstidla nefunkční (až do počátku září 2017 - viz výše). Stojí za zmínku, že tato žst. prošla v rámci "revitalizace" pouhou úpravou kolejiště - prodloužení 3. staniční koleje, rekonstrukce 1. staniční koleje; od září 2017 pak i nové staniční zab. zař.; ale pozor - žádná nová "euronástupiště", což u takto odlehlé a tím pádem málo využívané (co se počtu cestujících týče) stanice je v pořádku. - Odjezd ze zast. Valtice město. V této zastávce bylo v průběhu oné 3měsíční "revitalizační" výluky vybudováno nové "euronástupiště". - Průjezd přes několik přejezdů mezi zast. Valtice město a žst. Boří les. Všechny přejezdy s nefunkčním zabezpečovacím zařízením, proto pomalé jízdy a proto i prodloužení jízdních dob = vznik/navyšování zpoždění. - Vjezd do žst. Boří les rovněž na přivolávací návěst. Na "revitalizaci" úseku Boří les (mimo) - Valtice (včetně) navázala v roce 2018 "revitalizace" dalšího úseku tratě č. 246, a to Valtice (mimo) - Sedlec u Mikulova - Mikulov "na Moravě" (včetně). Nepřetržitá výluka tohoto úseku (znamenající náhradní autobusovou dopravu v úseku Valtice - Novosedly) je (předpoklad v době uploadu tohoto videa) dvakrát delší než u sousedního úseku - půlroční (od 3. 4. 2018 - do předpoklad - začátku října 2018). Součástí této stavební akce je mj. i zřízení žst. Sedlec u Mikulova coby nového křižovacího místa (křižování v celou hodinu zde namísto Mikulova) i rekonstrukce žst. Mikulov "na Moravě".

Čerčany - Praha hl. nádraží/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Čerčany - Praha hl. nádraží/ POHLED NA PRÁCI STROJVEDOUCÍHO/ HD KVALITA

Na vlakovou soupravu byly instalovány ještě další kamery, doporučujeme se podívat na portál www.pohledzvlaku.cz, kde uvidíte další záběry na tuto krásnou trať. A to z čela soupravy, z konce soupravy a dokonce i od kol a podvozku. V tomto konkrétním zařazeném videu máte možnost podívat se na jízdu soupravy a práci strojvedoucího přímo z jeho z kabiny. Číslo tratě: 210 Vlak: Os 9058 Vozidlo: řada 749 Max. rychlost: 100 km/h Délka tratě: 60 km Délka záznamu: 1:45:22 Počet stanic/zastávek: 25

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE