Vím, co jím: Pečivo

Vím, co jím: Pečivo

Úvodní díl pilotní série Vím, co jím. Mezinárodní iniciativa připravila ve spolupráci s odborníky z oblasti výživy užitečná videa, která mají pomoci každému člověku se snadnějším výběrem potravin. Nejdůležitější při výběru je především složení potravin. Podle čeho se řídit? Jaké pečivo je nejvhodnější a kterému se raději vyhnout?

Vím, co jím: káva, čaj, zakysané nápoje

Vím, co jím: káva, čaj, zakysané nápoje

Dodržovat pitný režim je nedílnou součástí zdravého jídelníčku. I káva, čaj a zakysané mléčné nápoje patří do vyváženého stravování. Svůj zdravý životní styl jimi rozhodně nezkazíte. Důležité je však dbát na skutečně kvalitní potraviny - například zakysané mléčné výrobky jsou výborným zdrojem bíklovin, avšak někdy mohou být i obrovským zdrojem cukrů. Karolína Hlavatá s Petrem Havlíčkem vám poradí, jak si správně vybrat i v případě čajů, kávy a právě i zakysaných nápojů.

Hubnutí a pečivo - jak vybrat správné pečivo - Supermáma - Ing. Martin Škába - TV Metropol

Hubnutí a pečivo - jak vybrat správné pečivo - Supermáma - Ing. Martin Škába - TV Metropol

Jak se vyznat v nabídce pečiva. Jaký je rozdíl mezi celozrným, bílým, vícezrným, trojjzrným a buhvíjakještězrným pečivem. O tom hovoří Ing. Martin Škába, výživový specialista a kouč zdravého životního stylu v pořadu Supermáma na TV Metropol. Poskytované informace se týkají zdravého stravování. S léčbou konkrétních zdravotních obtíží se vždy obracejte na svého ošetřujícího lékaře. Ten jediný může stanovit adekvátní proces léčby. Nenesu odpovědnost za pokusy čtenářů a diváků používat mé osobní zkušenosti k léčbě konkrétních zdravotních potíží. To sděluji dle zákona 372/2011 Sb.

Jaká jsou pravidla pro sestavení vhodného jídelníčku? (rozhovor)

Jaká jsou pravidla pro sestavení vhodného jídelníčku? (rozhovor)

Rozhovor s odbornou garantkou iniciativy Vím, co jím a piju PhDr. Karolínou Hlavatou, Ph.D. o sestavení správného jídelníčku. Jak často a co jíst? Co je to energetická rovnováha a jaké jsou základní principy zdravého jídelníčku?

Vím, co jím: sýry

Vím, co jím: sýry

Sýry jsou významným zdrojem tuků, někdy i soli, ale také z nich přijímáme cenné bílkoviny. Dr. Karolína Hlavatá s ing. Petrem Havlíčkem vám poradí, jak si vybírat sýry a kolik si jich kdy naservírovat.

Pečený bůček

Pečený bůček

Solila jsem.....

Vím, co jím: Naučte se netloustnout!

Vím, co jím: Naučte se netloustnout!

Jak se vypořádat s živinami ve stravě, abychom si udrželi optimální váhu a jak si vybírat kvalitní potraviny a poskládat vyvážený jídelníček? Na to se tentokrát zaměřili naši odborníci Karolína Hlavatá a Petr Havlíček. Principy vyvážené stravy s nimi objasňuje Petr Tláskal, předseda Společnosti pro výživu.

Profesionální hromadné stravování - Restaurace

Profesionální hromadné stravování - Restaurace

Jak si dokáží poradit kuchyně, se stravováním tisíců lidí, kteří mají všichni hlad přibližně ve stejnou dobu? Pořad vám předvede, jak dokonalá logistická příprava, jaké organizační schopnosti a téměř až nadlidská práce jsou zapotřebí k tomu, aby tolik hladových krků bylo nakrmeno pokud možno bez průtahů a zádrhelů. PODPORA Děkuji za jakoukoliv podporu, like, či zajímavý komentář. Kdo by chtěl kanál symbolicky podpořit může zde na PayPalu: https://paypal.me/dokumentyzabava Videa mi Youtube nezpeněžuje, každé video se snažím dělat kvalitnější - nahrávání, renderování, vystřihování reklam. Za jakoukoliv podporu vám moc děkuji! A jsem moc rád, že vás videa baví

Vím, co jím: přílohy k hlavním jídlům

Vím, co jím: přílohy k hlavním jídlům

Vyvážená strava by měla obsahovat dostatek kvalitních sacharidů. Zdrojem této živiny jsou právě přílohy jako brambory, luštěniny, rýže, těstoviny... A přílohy jsou součástí i zdravého životního stylu. Kdo je zcela vynechává, nedělá dobře. Důležité je, jaký druh vybíráme a jak tyto potraviny upravujeme. A právě v tom vám poradí Karolína Hlavatá s Petrem Havlíčkem.

Funkční potraviny pro zdraví

Funkční potraviny pro zdraví

Existuje taková spousta úžasných potravin, kolem kterýdech denně procházíme, aniž bychom věděli, co s nimi, jak si jimi obohatit jídelníček. Něco málo jsem si pro vás nachystala, třeba vás některá z potravin uchvátí a oživí váš den :-) Alternativní výživové směry by si měly uvědomit možný deficit železa, vápníku, zinku, B12. Tyto potraviny jsou, až na B12, na tyto minerály víc než bohaté :-) I nadále se tady bavte a užívejte :-) je to tu moc fajn :-)

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE