Vím, co jím: Pečivo

Vím, co jím: Pečivo

Úvodní díl pilotní série Vím, co jím. Mezinárodní iniciativa připravila ve spolupráci s odborníky z oblasti výživy užitečná videa, která mají pomoci každému člověku se snadnějším výběrem potravin. Nejdůležitější při výběru je především složení potravin. Podle čeho se řídit? Jaké pečivo je nejvhodnější a kterému se raději vyhnout?

Vím, co jím: sýry

Vím, co jím: sýry

Sýry jsou významným zdrojem tuků, někdy i soli, ale také z nich přijímáme cenné bílkoviny. Dr. Karolína Hlavatá s ing. Petrem Havlíčkem vám poradí, jak si vybírat sýry a kolik si jich kdy naservírovat.

Funkční potraviny pro zdraví

Funkční potraviny pro zdraví

Existuje taková spousta úžasných potravin, kolem kterýdech denně procházíme, aniž bychom věděli, co s nimi, jak si jimi obohatit jídelníček. Něco málo jsem si pro vás nachystala, třeba vás některá z potravin uchvátí a oživí váš den :-) Alternativní výživové směry by si měly uvědomit možný deficit železa, vápníku, zinku, B12. Tyto potraviny jsou, až na B12, na tyto minerály víc než bohaté :-) I nadále se tady bavte a užívejte :-) je to tu moc fajn :-)

Vím, co jím: káva, čaj, zakysané nápoje

Vím, co jím: káva, čaj, zakysané nápoje

Dodržovat pitný režim je nedílnou součástí zdravého jídelníčku. I káva, čaj a zakysané mléčné nápoje patří do vyváženého stravování. Svůj zdravý životní styl jimi rozhodně nezkazíte. Důležité je však dbát na skutečně kvalitní potraviny - například zakysané mléčné výrobky jsou výborným zdrojem bíklovin, avšak někdy mohou být i obrovským zdrojem cukrů. Karolína Hlavatá s Petrem Havlíčkem vám poradí, jak si správně vybrat i v případě čajů, kávy a právě i zakysaných nápojů.

Hubnutí a pečivo - jak vybrat správné pečivo - Supermáma - Ing. Martin Škába - TV Metropol

Hubnutí a pečivo - jak vybrat správné pečivo - Supermáma - Ing. Martin Škába - TV Metropol

Jak se vyznat v nabídce pečiva. Jaký je rozdíl mezi celozrným, bílým, vícezrným, trojjzrným a buhvíjakještězrným pečivem. O tom hovoří Ing. Martin Škába, výživový specialista a kouč zdravého životního stylu v pořadu Supermáma na TV Metropol. Poskytované informace se týkají zdravého stravování. S léčbou konkrétních zdravotních obtíží se vždy obracejte na svého ošetřujícího lékaře. Ten jediný může stanovit adekvátní proces léčby. Nenesu odpovědnost za pokusy čtenářů a diváků používat mé osobní zkušenosti k léčbě konkrétních zdravotních potíží. To sděluji dle zákona 372/2011 Sb.

Jaká jsou pravidla pro sestavení vhodného jídelníčku? (rozhovor)

Jaká jsou pravidla pro sestavení vhodného jídelníčku? (rozhovor)

Rozhovor s odbornou garantkou iniciativy Vím, co jím a piju PhDr. Karolínou Hlavatou, Ph.D. o sestavení správného jídelníčku. Jak často a co jíst? Co je to energetická rovnováha a jaké jsou základní principy zdravého jídelníčku?

Dědek kořenář a šípek

Dědek kořenář a šípek

Šípek je ozdobou naší přírody a důležité kytka pro dobrou funkci imunity a kloubů po celou zimu. V našich produktech ho naleznete na novysro.cz v koncentrátu na revma, klouby a artrózy Šípková směs AK+, kde tvoří hlavní složku. Více informací se dozvíte na placené stránce dedekkorenar-klub.cz, nebo na cenzurovaném webu dedekkorenar.cz s úředně tolerovaným náhradním názvem Bylinný extrakt ze šípku. Ve videu jsem nezmínil šípkový sirup, protože ten se vždycky během několika měsíců přemění v džem, který silně odmítá opustit lahev po dobrém. Protože jsem překročil 30 minut nahrávání, tak mi foťák konec utnul, ale to už stejně byl téměř konec. Takže chybí ještě šípková omáčka, marmeláda a sirup.

Vím, co jím: Naučte se netloustnout!

Vím, co jím: Naučte se netloustnout!

Jak se vypořádat s živinami ve stravě, abychom si udrželi optimální váhu a jak si vybírat kvalitní potraviny a poskládat vyvážený jídelníček? Na to se tentokrát zaměřili naši odborníci Karolína Hlavatá a Petr Havlíček. Principy vyvážené stravy s nimi objasňuje Petr Tláskal, předseda Společnosti pro výživu.

Vím, co jím: přílohy k hlavním jídlům

Vím, co jím: přílohy k hlavním jídlům

Vyvážená strava by měla obsahovat dostatek kvalitních sacharidů. Zdrojem této živiny jsou právě přílohy jako brambory, luštěniny, rýže, těstoviny... A přílohy jsou součástí i zdravého životního stylu. Kdo je zcela vynechává, nedělá dobře. Důležité je, jaký druh vybíráme a jak tyto potraviny upravujeme. A právě v tom vám poradí Karolína Hlavatá s Petrem Havlíčkem.

Vím, co jím: trans nenasycené mastné kyseliny

Vím, co jím: trans nenasycené mastné kyseliny

Trans nenasycené mastné kyseliny (TFA) patří mezi velmi rizikové složky ve výživě. Zvyšují hladinu celkového cholesterolu, přispívají ke vzniku cukrovky 2. Typu a jsou dávány do souvislosti s některými typy nádorů a alergií.

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE