2pac-Changes

2pac-Changes

2pac-changes with lyrics it's my first video rate-comment-subscribe

2Pac - Changes ft. Talent

2Pac - Changes ft. Talent

Music video by 2Pac performing Changes. (C) 1998 Interscope Records

Tupac-Changes

Tupac-Changes

Probably the greatest song ever! Changes by Tupac

Changes (Explicit)

Changes (Explicit)

Provided to YouTube by Universal Music Group North America Changes (Explicit) · 2Pac · Talent The Best of 2Pac - Pt. 1: Thug ℗ 1998 Amaru Entertainment, Inc. Released on: 2007-01-01 Executive Producer: Afeni Shakur Mixer: Track Masters Author, Composer: Bruce Hornsby Author, Composer: Tupac Shakur Author, Composer: Dion Evans Auto-generated by YouTube.

2pac changes Original Version

2pac   changes Original Version

Tupac - Changes

Tupac - Changes

Footage taken from 'Tupac: Resurrection'; edited by me. R.I.P. Tupac.

Changes

Changes

Provided to YouTube by Universal Music Group North America Changes · 2Pac · Talent Greatest Hits ℗ 1998 Amaru Entertainment, Inc. ℗ 1998 Amaru Entertainment, Inc., under exclusive license to Interscope Records ℗ ℗ 1998 Amaru Entertainment, Inc. Released on: 1998-01-01 Executive Producer: Afeni Shakur Mixer: Track Masters Producer: Dr. Dre Producer: Tony Pizarro Producer: Big D The Impossible Producer: David Blake Producer: Dat Nigga Daz Producer: Dj Daryl Producer: Nate Dogg Producer: Warren G Producer: Ramon Gooden Producer: Johnny "J" Producer: Suge Knight Producer: Live Squad Producer: Reggie Moore Producer: Raw Fusion Producer: Shock G Producer: Soulshock & Karlin Producer: 2Pac Author, Composer: Bruce Hornsby Author, Composer: Tupac Shakur Author, Composer: Dion Evans Auto-generated by YouTube.

2pac-Tupac Until The End Of Time

2pac-Tupac Until The End Of Time

SUBSCRIBE TO CamCaponeNews http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=camcaponenewstv&annot… go to CamCaponeNews.Com http://www.camcaponenews.com/ for all the latest in west coast hip hop Album:Until The End Of Time Disk 1 Song"Until The End Of Time" By:Tupac A. Shakur Tha Song And Tha Pic

Tupac - Changes (That's Just The Way It Is) + Lyrics

Tupac - Changes (That's Just The Way It Is) + Lyrics

The Great Tupac's Changes + Lyrics ENJOY! All credit goes to Universal Music Group (UMG), Death Row Records, Amaru Records, and Interscope. I do not own any of the images and audio used in this video. I do not own Tupac also.

Tupac - Changes (Dax Remix) [One Take]

Tupac  - Changes (Dax Remix) [One Take]

MERCH AVAILABLE HERE! https://daxofficial.com/ Follow me on IG: Instagram: http://instagram.com/thatsdax (Lyrics Below) The takeover is coming soon! Glad to have y'all with me. Almost done wit school and Hoop! LA IN DECEMBER to do this full time. Share if u want more of dis shit :) Only available on Soundcloud: https://soundcloud.com/thatsdax/2pac-changes-dax-remix Follow me on Spotify: https://open.spotify.com/artist/5icKdCmMhNMYoAzVBAWt39 TRANSLATE THE LYRICS FOR A SHOUTOUT Follow me: Go follow me on everything: ► Instagram: http://instagram.com/thatsdax ►Twitter: https://twitter.com/thatsdax ► Snapchat: danielnwosu ► https://soundcloud.com/thatsdax ► https://www.facebook.com/daxentertainment Recorded by: Horace Kennedy Mixed and mastered by: Mixed by Gee #tupac #2pac #tuDAX #LIT #GOAT Lyrics: Had to come with the Pac yea das back to back as matter fact these niggas told me iquit da rap, and that I suck, but i dont really feel dat much, dont give a fuck U Niggas wishing us cud rap like us, u cudnt hurt me, lazy ass typing niggas get up do a burpee, 9 to 5 type of niggas know you in a thirties, memeber when you bad bitches always used to curve, now you dm me saying you wanna slurp me, haha you must be crazy, trynna ride the wave isnt free you gotta pay me da radios wont play me, green, chasing dreams you hating behind a screen, get confused when dax rap and you understand what he mean, bitch, i dont care if you dont like the new version, boi you pussy if you saw me wouldnt say in person, know that cuz u eint about the action, you the type to get it clapping by putting shit a caption, ya you soft nigga, cough nigga, know that throwing the shade brush it off nigga, 9 month and i got this fame it dont matter if you hate cuz still a lame, i eint tripping cuz you eint gon chage Things change i been sitting rain, but now I rap and I be at where dese niggas wish dey was laying, fuck the fame i jus want you to listen to what im saying, glo'd up but im still the same (x2) 1:18 Now lemme rap about that real shit, niggas know I eint no punk, spit it real to ya face ya I eint to no trump, thats no hate to the man boi jus to consider how u lead the free world when you blastin on twitter, how u lead these lil girls when u talk bout dey sisters, but das all ima say talk about it nowadays and get no radioplay, brainwashed you niggas doing what the radio say, the radio pays, thats why I fukin hare this system cuz when a real nigga talk fucking none of you listen, until he wind up dead, now you wanna go and build a fucking statue instead, im here now, so dont let it be to late, i know its really hard to say but we know that Im great, know that its fate, could die the legacy safe, could leave a whole a whole verse blank and record would bang But i eint gon do it cuz u dont make any shots if yo ass eint shooting, you can hate it but u still a lame, i eint tripping cuz you eint gon change Things change i been sitting rain, but now I rap and I be at where dese niggas wish dey was laying, fuck the fame i jus want you to listen to what im saying, glo'd up but im still the same(x2) Singing Now lemme tell how it happen lil nigga i was hooping, started out up out in canada now in the US shooting, prep schooling, made a move an, made my own damn movement, u a witness this progression this niggas fuking improving, but you still gon man and that shit rude, so if its fuck me nigga then its fick you tooo Shits not cool, but I dont care, u hate my swag, u can hair my hair But it eint gon change, cuz i eint even got my fucking feet wet making all dese shots and i eint even got my feet set, hop on the wagon you niggas you gon need a seatbelt, trynna ride the fucking wave u sinking just like a sea shell, she sell by the sea shore, i eint falling off man what am I finna swim for, bars stop crime aquille thats to bmore, carr type grind my nigga I wanna cmore, skinner, i eint fucking wit ya nigga if you eint a winner, cuz im only getting bigger bodybuilder check the figure, but im also talking digits, i can tell that you eint with it, know you stressing cuz im winning here my nigga have a fidget Spinner Talkin

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE