TRX 16 cviků a variací cviků pro vaše břicho

TRX 16 cviků a variací cviků pro vaše břicho

Osobní tréninky, skupinové lekce TRX, nebo cvičení a workshopy v prostorách vaší kanceláře: upohybu.cz

TRX vs Gymnastic Rings - Which is Better?

TRX vs Gymnastic Rings - Which is Better?

►Coaching: https://www.patreon.com/user?u=4586385 ►My Instagram: https://www.instagram.com/training.pal/ ►Resistance Bands that I'm using: https://goo.gl/auNJHn TrainingPal mobile app: Lite version (free): Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.tp.trainingpal iOS: https://itunes.apple.com/us/app/trainingpal-lite/id1119141981?l=pl&ls=1&mt=8 Full version: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.tp.trainingpal_full iOS: https://itunes.apple.com/us/app/trainingpal/id1122032716?l=pl&ls=1&mt=8 Music: https://soundcloud.com/julian_avila Outro music: https://soundcloud.com/muciojad/nosedive

4. Zpevnění břišních svalů - NUTREND - Ve formě a krásná s o Olgou

4. Zpevnění břišních svalů - NUTREND - Ve formě a krásná s o Olgou

V následujících minutách budeme střídat různé techniky posilování. Střídáme cvičení na přímé a šikmé břišní svaly.

TRX BLAST BELLY FAT #2

TRX BLAST BELLY FAT #2

You asked for it! A TRX workout that's a little "less hard" but still challenging. This one's a 24 minute circuit - 2 rounds, 12 moves, 45/15. Including some cool new abdominal moves you've maybe never seen before. The second round takes it up a notch but you can stay wherever you're comfortable. Doesn't hurt to get out of your comfort zone though so on that note, feel free to add plyo into the leg moves! Workout: ALL TRX/ALL CORE/ALL THE TIME! Squats Double Knee Crunches Reverse Lunge Combo Bicycle Abs(TRX Style) One Leg Squats Alternating V-Sits Cradle Lunges Bird Dog Leg Curls Open Close Crunch Combo Free, top-quality home workouts, nutrition advice and lifestyle tips by experienced Personal Trainer, Group Fitness Instructor and Nutrition Coach, Marsha Hughes. shortcircuits offers the widest variety of free exercise options available on YouTube. - TRX Suspension Training, Medicine Ball, Kettlebells, Dumbbells, UGI, Stability Ball, STEP, HIIT, Yoga, Pilates, Bootcamp, Bodyweight Training and more. "This channel is all about being real, not perfect. Becoming the healthiest, fittest version of yourself is so much more important and achievable than some artificial perception of perfection. My workouts are designed to be challenging but doable. And you will be successful as long as you are committed and consistent!" - M Marsha Hughes is a Mom of four and has been a Certified Personal Trainer & Group X Instructor for over twenty years. She is also a Certified Nutrition Coach. PLEASE LIKE, SHARE, SUBSCRIBE and LEAVE COMMENTS! I'll answer your questions and respond to your requests as much as possible! www.marshaghughes.com www.facebook.com/shortcircuitswithmarsha www.twitter.com/shortcircuitswm Disclaimer: You agree that if you engage in any physical exercise or activity organized/demonstrated by Marsha Hughes/shortcircuits you do so entirely at your own risk. You agree that you are voluntarily participating in these activities and assume all risks of injuries which may occur as a result of your participation in any activity, class, program, personal training or instruction by Marsha Hughes/shortcircuits. You acknowledge that you have carefully read this “waiver and release” and fully understand that it is a release of liability. You expressly agree to release and discharge Marsha Hughes/shortcircuits from any and all claims or causes of action and you agree to voluntarily give up or waive any right that you may otherwise have to bring a legal action against Marsha Hughes/shortcircuits for personal injury or property damage. If any portion of this release from liability shall be deemed by a Court of competent jurisdiction to be invalid, then the remainder of this release from liability shall remain in full force and effect and the offending provision or provisions severed here from. Cut and Run - Electronic Hard by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100851 Artist: http://incompetech.com/ Dubakupado by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100834 Artist: http://incompetech.com/ EDM Detection Mode by Kevin MacLeod is licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1500026 Artist: http://incompetech.com/ #shortcircuitswithmarsha #fitness #workouts #motivation #sweat #fitafterforty #athomeworkout #trainwithme #getmoving #getstrong #getlean #getfit #gethappy #getsweaty #activelife

Pět cviku na střed těla - core

Pět cviku na střed těla - core

Jako první je na řadě horolezec, následuje cvik, který připomíná trochu disko tanec v pokročilém stádiu, ale funguje. Po nich vyzkoušíte vyšší rychlost v podání vysokých kolen, následuje „lehčí“ cvik v leže. V dalším cviku jen nepatrně změníte polohu a budete pokračovat na zádech. Cviky vám předvede Jakub Jcop Kudláček, které připravil pro web www.jakcvicitdoma.cz.

Brutal HIIT Ladder Workout - 20 Minute HIIT Workout at Home

Brutal HIIT Ladder Workout - 20 Minute HIIT Workout at Home

Calorie burn info & printable routine @ http://bit.ly/UCcvkD Lose 16-24 lbs in two months with our 8 Week Fat Loss Programs to Lose Weight & Tone Up Fast that use our free workout videos @ http://bit.ly/13EdZgX Fitness Blender on Facebook @ http://on.fb.me/zDxh3R Note: All information provided by Fitness Blender is of a general nature and is furnished only for educational/entertainment purposes only. No information is to be taken as medical or other health advice pertaining to any individual specific health or medical condition. You agree that use of this information is at your own risk and hold Fitness Blender harmless from any and all losses, liabilities, injuries or damages resulting from any and all claims.

CVIČENÍ V POSILOVNĚ vs KALISTHENIKA s vlastní vahou? (Co si vybrat?)

CVIČENÍ V POSILOVNĚ vs KALISTHENIKA s vlastní vahou? (Co si vybrat?)

... ↓↓↓ DŮLEŽITÉ INFORMACE A KONTAKT NAJDEŠ ZDE↓↓↓ ... INSTAGRAM►https://www.instagram.com/milos_ouhrabka/ Jak věřit Vesmíru: https://www.youtube.com/watch?v=mUK9PfeFIMc&t= Ranní rutina:5 věcí které nedělej: https://www.youtube.com/watch?v=6BB7iHW_PWk Návod na Meditaci https://www.youtube.com/watch?v=o8b6lk-3vBw Jak změnit myšlení: https://www.youtube.com/watch?v=kR2UXiVfhZU&t= Tréninkový plán tipy a triky: https://www.youtube.com/watch?v=znHJrhGGF9A&t= ► otázky + Zájemci o spolupráci pište na FB stránku: https://www.facebook.com/Milo%C5%A1-Ouhrabka-448631005328651/ CO NABÍZÍM? Nabízím měsíční spolupráci, kterou lze prodloužit. Vytvořím ti tréninkový plán, přesně na míru podle tvého cíle, úrovně a dovedností. Zaměříme se na stravu, kterou budeme jednoduše krok po kroku zlepšovat abychom dosáhli tvého cíle. Zlepšíme regeneraci. (zaměříme se na protahování, spánek) V případě potřeby doporučím i suplementaci. Vytvoříme nové disciplíny a rituály. Vše budeme na základě tvé zpětné vazby a měření kontrolovat a v případě potřeby upravovat. Každý týden proběhne konzultace, kde probereme vše důležité a můžeš se mě zeptat na cokoliv. Během tohoto procesu se budeme snažit zapracovat nejen na tvém těle, ale i charakteru, jelikož budeme dělat věci jinak a to není vždy příjemné, ale z dlouhodobého hlediska to bude stát za to. KDO JSEM A CO DĚLÁM? Jmenuji se Miloš Ouhrabka. Vystudoval jsem bakalářský obor Sportovní kondiční specialista. Jedna z věcí, které se věnuji je i online trénování. Takže jestliže cítíš, že bych ti mohl pomoci a chceš se posunout dál nebo teprve začít se sebou něco dělat = napiš mi :) Proč zvolit trenéra? Protože platíš hlavně za zkušenosti, informace, ušetřený čas a vyhnutí se případným zdravotním problémům či stagnaci. Dobrý trenér ti může ušetřit měsíce či roky práce. To kdo je dobrý trenér musíš posoudit ty sám, ale jestliže to se změnou myslíš vážně, doporučuji ti si nějakého vybrat. :)

Tréning - TRX - 6 cvikov na stehná a zadok

Tréning - TRX - 6 cvikov na stehná a zadok

Ďalšia z tréningových inšpirácii na precvičenie nôh a sedacích svalov z dielne inštruktorky Lexi Koradyovej. Tentoraz na ne pôjdeme zo všetkých strán, takže sa na ich plnohodnotné precvičenie nebudete od svojho TRX musieť ani pohnúť. Ideál na doma, do prírody alebo do plnšieho fitness centra, kde sa vám nechce čakať, kým sa uvoľnia ostatné stroje alebo lavičky. Celý tréning aj s popisom cvikov, návodom na dýchanie a najčastejšími chybami nájdete na https://ceztrenera.sk/treningy

Skupinové cvičenie Jumping

Skupinové cvičenie Jumping

Zaujalo vás cvičenie na trampolinách? Boli sme sa pozrieť na hodine Jumping v štúdiu JUMP v Bratislave. Naše adidas dievčatá si toto cvičenie vyskúšali prvý krát a tu je krátky záznam. Vyskúšate ho aj vy? Viac informácii o samotnom cvičení na: http://adidas.cvicte.sk/adidas/pre-akcne-dievcata-vyskac-zlu-naladu-i-nadbytoc

TRX ABDOMINALES / TRX ABS

TRX ABDOMINALES / TRX ABS

TRX ENTRENAMIENTO DE ABDOMINALES / TRX ABS Workout https://www.facebook.com/AnnyGymEntrenadorPersonal

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE