Posilování břišních svalů

Posilování břišních svalů

Další naše videa si můžete zkouknout zde: http://www.profitinstitut.cz/Videa.aspx?categ=6 A už jste si udělali náš interaktivní FIT test? www.fit-test.cz

Posilování břicha - Hanka Kynychová - Abdomen training

Posilování břicha - Hanka Kynychová - Abdomen training

Posilování břicha - Hanka Kynychová - Abdomen training

Trénink posilování břišních svalů/břicha

Trénink posilování břišních svalů/břicha

Tréninkové metody od Yurye Shcherbakova, cvičí trenérka závodnice bikini fitness Valerie Peršina Oficiální FB profil Fitness Mania Gym: https://www.facebook.com/Fitness-Mania-Gym-1595738630669471/ Oficiální FB profil Valerie Peršina: https://www.facebook.com/Bikinifitnesstrener/ https://www.facebook.com/valerique.sportique Instagram: Valerie_Persina Oficiální FB profil Yury Shcherbakov: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004175959462&fref=ts

Cviky při bolesti v zádech - Helptobefit podle Ludmily Mojžíšové

Cviky při bolesti v zádech - Helptobefit podle Ludmily Mojžíšové

Fit centrum Helptobefit uvádí cviky při bolesti zad podle Ludmily Mojžíšové

Posilovanie nôh - jednoduchý návod pre každého na 10 min.

Posilovanie nôh - jednoduchý návod pre každého na  10 min.

Tvar nášho pozadí ovplyvňuje niekoľko faktorov. Prvým takýmto faktorom je genetika. Tá určuje predovšetkým to, do akých telesných partií sa tuk ukladá prednostne, ale tiež má vplyv na šírku panvy a bokov. Prečítajte si článok k videu: http://www.zdravie.sk/clanok/50602/skoncujte-s-vacsim-pozadim-raz-a-navzdy Video poskytlo Fithall.com

FITHALL.cz - Holky ve formě - Jak má vypadat běžecký trénink

FITHALL.cz - Holky ve formě - Jak má vypadat běžecký trénink

Zkuste si představit běžce – profesionály. Existuje velký rozdíl mezi těmi, kteří běhají sprinty a krátké tratě a těmi, kteří jsou orientováni vytrvalostně. Právě v intenzitě a délce výkonu je schovaný klíč k Vaší vysněné postavě.

Protažení po běhání, statický stretching

Protažení po běhání, statický stretching

Protažení po běhání, nedělejte po běhání. Nechte po doběhu svaly "vydechnout" a protahujte až v časovém dostupu. Protahujte klidně, bez kmitání, švihání, plynule dýchejte.

Sklapovačky jsou minulostí. Jak na posilování břišních svalů?

Sklapovačky jsou minulostí. Jak na posilování břišních svalů?

Metody tréninku se v mnoha směrech posouvají dopředu. To potvrzuje i Ladislava Kvapilová z Rehabilitační nemocnice Beroun, která se na školení trenérů licence B věnovala také posilování břišních svalů. Jaké cviky jsou vhodné a co naopak ideální není?

Joga pro uvolnění beder a zmírnění menstruačních bolestí

Joga pro uvolnění beder a zmírnění menstruačních bolestí

Zacvičte si s námi jógovou 10 minutovku , která uleví bolavým zádům bez rozdílu pohlaví, ženám pomůže zmírnit bolesti zad v době menstruace.

Posilování zadku - Helena - Power glute training

Posilování zadku - Helena - Power glute training

Posilování zadku - Helena - Power glute training

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE