Pokročilí - posilování - BŘICHO #5

Pokročilí - posilování - BŘICHO #5

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

PRSNÍ SVALY DOMA (pouze 3 minuty)

PRSNÍ SVALY DOMA (pouze 3 minuty)

Odběr kanálu zde: https://www.youtube.com/user/tomaslukasfitkoman?annotation_id=annotation_614281089&feature=iv&src_vid=9Bw_zCKTmrU&sub_confirmation=1 Pojedeme 3 cviky. Každý cvik 30s a 2x opakovat.... Do komentářů mi pište, jestli jste prsní svaly cítili :-)) Pokud se vám video líbilo LIKE / Share! ----------------------------------------- Eshop: http://www.actionfitness.cz/ Facebook: https://www.facebook.com/iTen.Tomas.Lukas Web: http://www.tomaslukas.cz/ ---------------- Hudba free

HIIT - BŘICHO 1

HIIT - BŘICHO 1

Rutina.cz Vám nabízí domácí cvičení bez nákladného vybavení.

Posilování břišních svalů

Posilování břišních svalů

Další naše videa si můžete zkouknout zde: http://www.profitinstitut.cz/Videa.aspx?categ=6 A už jste si udělali náš interaktivní FIT test? www.fit-test.cz

30 Minute TRX Workout

30 Minute TRX Workout

New 4 Weeks to Fat Loss Program Here: https://goo.gl/Nx1AXn This 30 minute workout takes you through several basic yet challenging exercises on the TRX. Options for all levels!

At Home Barre Class: Complete Glute Workout using 3 lb Weights

At Home Barre Class: Complete Glute Workout using 3 lb Weights

This video will burn your buns! Using 3 lb weights will add a challenge that gets deep into the muscles. If you do not have weights, try it without anything. Ankle weights work as well. Once you get strong, add more reps (5 more at a time). Do this video 3x a week to notice a difference! Click here to purchase your own weights: http://www.amazon.com/gp/product/B00BERBX04?ie=UTF8&creativeASIN=B00BERBX04&tag=actiojacqu-20

Pět tibeťanů - cviky pro pružnost a omlazení. www.tancimzivotem.cz

Pět tibeťanů - cviky pro pružnost a omlazení.  www.tancimzivotem.cz

Pět cviků, které vám zajistí pružnost a mládí. Instruktážní ukázka všech 5 cviků v praxi. Krátké video ze školení. Sestava vhodná pro denní cvičení . 5 cviků, které vám vrátí a udrží svěžest, pružnost a dobrou náladu. Vyléčí a omladí. 5 tibeťanů je úžasně sladěná sestava 5 cviků, která vám postupně otevírá energetická centra v těle(čakry). Má velice intenzivní léčivé a omlazující účinky. Jejich kladný účinek poznáte velice záhy, ale je nutné denní opakování. Stane se vám velice příjemným návykem. Když správně dodržíte tento postup :....Více : http://tancimzivotem.cz/blog/zdravi-a-telo/5-tibetanu-cviky-pro-mladi-a-pruznost/. Jana van Coppenolle Fedorčák

Super sestavička na břicho, celkem 3 série

Super sestavička na břicho, celkem 3 série

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

24 Minute At Home Abs Workout - Ab Blasting Interval Workout

24 Minute At Home Abs Workout - Ab Blasting Interval Workout

Get the printable workout + benefits and tips on how to use this routine for best results @ http://bit.ly/1iy02Mo Workout Programs for fast, safe, lasting results: http://bit.ly/13EdZgX We use PowerBlock's adjustable dumbbells: http://bit.ly/yDWK7V Keep up with us on facebook @ http://on.fb.me/1nLlLwY Instagram @ http://bit.ly/LeZwmC Google+ @ http://bit.ly/1clGvI3 twitter @ http://bit.ly/1BnC8cm Pinterest @ http://bit.ly/1xvTt3s Fitness Blender Workout Programs: 4 Week #FBAbs (Abs/Core) @ http://bit.ly/1F4JbIj 4 Week #FBBooty (Butt & Thighs) @ http://bit.ly/1GqHnqY 8 Week #FBFit (Fat loss, lean muscle, 50m/day) @ http://bit.ly/1B187lv 8 Week #FB30 (Fat loss, lean muscle, 30m/day) @ http://bit.ly/1GIbCtk 8 Week FB30 Round 2 @ http://bit.ly/1MRQNob 4 Week #FBMass (Mass building + strength) @ http://bit.ly/1RMauuT 4 Week #FBBodyweight (No equipment at all) @ http://bit.ly/1LQNEk9 4 Week Low Impact (Beginner friendly, no jumping) @ http://bit.ly/1Kpn840 4 Week #FBAdventure (4 Days/week) @ http://bit.ly/1Lw9tW3 4 Week Cross Training Plan (3 Days/week) @ http://bit.ly/1dsNcN7 4 Week #FBReach (Flexibility, Pilates, Yoga & Stretching) @ http://bit.ly/1HsWuqz 2 Week Trial @ http://bit.ly/1IodpJy Free 5 Day Challenge @ http://bit.ly/1PdDv1n Fitness Blender's workout programs make it possible to keep our workout videos & website free. Search over 450 free full length workout videos by length, difficulty, training type, muscles targeted, goal, calorie burn, equipment & more @ http://bit.ly/1H9N3bJ If you don't want to spend a single penny, try our free 5 Day Challenge @ http://bit.ly/1PdDv1n Note: All information provided by Fitness Blender is of a general nature and is furnished only for educational/entertainment purposes only. No information is to be taken as medical or other health advice pertaining to any individual specific health or medical condition. You agree that use of this information is at your own risk and hold Fitness Blender harmless from any and all losses, liabilities, injuries or damages resulting from any and all claims.

Efektivní posilování břišních svalů

Efektivní posilování břišních svalů

Posilujte břišní svaly efektivně, pomocí dechových cvičení podle Zuzky Bičíkové, zakladatelky pohybového programu Vnímej své tělo. Další videokurzy na http://www.videokurzy-vnimejsvetelo.cz

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE