LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock

LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock

Buy now http://glnk.it/6t Music video by LMFAO performing Party Rock Anthem featuring Lauren Bennett and GoonRock. (c) 2011 Interscope #VEVOCertified on July 1, 2011. http://www.vevo.com/certified http://www.youtube.com/vevocertified

LMFAO - Party Rock - Lyrics

LMFAO - Party Rock - Lyrics

Please rate, comment, subscribe, and like...also comment or send me a message saying what video you want next! I also screw up....on the first party rock i accidentally put part rock. Lol fail on my part. Sorry guys!

Party Rock Anthem - LMFAO (With Lyrics)

Party Rock Anthem - LMFAO (With Lyrics)

PARTY ROCK ANTHEM - LMFAO - (With Lyrics) PARTY ROCK ANTHEM - LMFAO - (With Lyrics) PARTY ROCK ANTHEM - LMFAO - (With Lyrics) Hope i spelt everything right! Tell me if i spelt wrong. Took me hours to do , but so worht it! Party Rock! Yeah Whoooo Lets go! Party Rock is in the house tonight Everybody Just have a good time And we gon make you lose yo mind Everybody Just have a good time Party Rock is in the house tonight Everybody Just have a good time And we gon make you lose yo mind We just wanna see ya (shake that) In the club Party Rock Lookin for ya girl? She on my jock Nonstop when we in the spot Booty movin weight like she own the block Where the drank?I gots to know, tight jeans tattoo cuz I'm rock n roll Half black half white domino Gang of money Oprah doe (Redfoo) YO I'm runnin through these hoes like drano I got that devilish flow rock n' roll no halo We PartyRock!! Yea that's the crew that I'm reppin On a rise to the top no Led in our Zepplin. Hey! Chorus- Everyday I'm shufflin'! Redfoo- Step up fast And be the first girl to make me throw this cash We gettin money don't be mad Now stop, hatin is bad One mo shot for us (another round) Please fill up my cup (don't mess around) We just wanna see (ya shake it now) Now you home with me (ya naked now) B section Get up, get down, put yo hands up to the sound Repeat Chorus Ooh, Oh, Oh, Oh Everyday I'm shufflin'

Party Rock Anthem - LMFAO [OFFICIAL LYRICS]

Party Rock Anthem - LMFAO [OFFICIAL LYRICS]

LMFAO - Party Rock Anthem +LYRICS

LMFAO - Party Rock Anthem +LYRICS

Please SUBSCRIBE !! ;) Thank you for all Comments and Like's =) Facebook: http://www.facebook.com/LyricRevolution

Playboi Carti - Magnolia

Playboi Carti - Magnolia

self titled * + very first * + carti season * http://smarturl.it/PlayboiCarti http://www.cashcarti.com Music video by Playboi Carti performing Magnolia. (C) 2017 AWGE/Interscope Records http://vevo.ly/ZQvAb8

LMFAO- La La La [Lyrics]

LMFAO- La La La [Lyrics]

La La La- Lmfao Comment, Rate, and Subscribe. WATCH IN HQ. NO COPYRIGHT INTENDED. I feel like I just seen the sun for the first time You make my life bright cuz you shine It's me and you baby, it's our time I'm living my dream, girl cuz you mine You got me skippin down the street And singin love songs all out of key I didn't smoke nothin but I feel so high And I know why It's a love thing, it's got to be Your heart's all locked and I got the key It feels like I just won the lottery Cuz I got my girl and she got me You my new obsession All I want to do You my new obsession, girl I feel on top of the world wit you baby I want to dance and party tonight I feel on top of the world wit my lady I'm gonna rock your body all night She makes me wanna sing La, la la la (8x) Oh, I can't get you out my mind Everything you do is feelin right Remember that way you caught my eye? I remember that way you was walkin by Ooh girl, watch out now You looked at me, turned around and smiled Gave me eyes, my heart went wild Hypnotized, this love starts now And how do I know you're real? It really doesn't matter, it's the way I feel You make me feel super like the man of steel Got me goin stupid, pickin daffodils You my new obsession All I want to do You my new obsession, girl I feel on top of the world wit you baby I want to dance and party tonight I feel on top of the world wit my lady I'm gonna rock your body all night She makes me wanna sing La, la la la... (etc.) You my new obsession (5x) All I want to do You my new obsession, girl I feel on top of the world wit you baby I want to dance Dance... (etc.) I feel on top of the world wit you baby I want to dance and party tonight I feel on top of the world wit my lady I'm gonna rock your body all night

LMFAO - Party Rock Anthem (Everyday I'm Shuffling) [lyrics on screen]

LMFAO - Party Rock Anthem (Everyday I'm Shuffling) [lyrics on screen]

Send me any song request for lyrics. Suscribe and rate

LMFAO - Party Rock Anthem (feat. Lauren Bennet & GoonRock) (ON SCREEN LYRICS)

LMFAO - Party Rock Anthem (feat. Lauren Bennet & GoonRock) (ON SCREEN LYRICS)

Party Rock Anthem -- LMFAO (featuring Lauren Bennet and GoonRock). Includes on screen lyrics. Please SUBSCRIBE to RamseysEntertainment for more lyrics from the best songs. Lyrics: Party Rock! Yeah! Woo! Lets go... Party rockin' in the house tonight, Everybody just have a good time, And we gon' make you lose your mind, Everybody just have a good time. Party rockin' to the house tonight, Everybody just have a good time, And we gon' make you lose your mind, We just wanna see you... Shake that In the club, Party rock, Met a pretty girl, She on my jock, Now stop, when we hit the spot, Booty move away , like she own the block, With a drink, I gots' to know, Tight jeans, tattoos, 'cause I'm rock 'n' roll, Half black, half white, domino, Gain the money, Out the door... Yoo... I'm runnin' through these hoes like Drano, I got that devilish flow, Rock 'n' roll, no Halo. We party rock! Yeah, that's the crew that I'm reppin', On the rise to the top, No led in our zeppelin. Hey... Party rockin' in the house tonight, Everybody just have a good time, And we gon' make you lose your mind, Everybody just have a good time. Party rockin' to the house tonight, Everybody just have a good time, And we gon' make you lose your mind, We just wanna see you... Shake That! Every day I am shufflin' Step up fast, And be the first girl to make me throw this cash, We get money, Don't be mad, Now stop. Hating is bad. One more shot for us, Another round, Please fill up my cup, Don't mess around, We just wanna' see, You shake it now, Now you're home with me, You're naked now! Get up, get down, Put your hands up to the sound. (repeats) Get up (repeats) Party rockin' in the house tonight Everybody just have a good time And we gon' make you lose your mind Everybody just have a good time Party rockin' to the house tonight Everybody just have a good time And we gon' make you lose your mind We just wanna see you Every day I am shu-shufflin' Put your (repeats) I DO NOT OWN THE SOUND TRACK IN THIS VIDEO, UPLOADED FOR ENTERTAINMENT USE ONLY! NO COPY RIGHT INTENDED!

LMFAO - Sorry For Party Rocking LYRICS HD

LMFAO - Sorry For Party Rocking LYRICS HD

LMFAO - Sorry For Party Rocking LYRICS Yo, I be up in party looking for a hottie to bone I got a drink in my hand and it's just called buffalo Poppin' bottles in the house with the models in the V.I.P. All the girls make out for the whole damn club to see Let's go People always say that my music's loud Sorry for party rocking Neighbors complain saying turn it down! Sorry for party rocking Haters don't like we got the spotlight Sorry for party rocking When they talk shit, we just be like Sorry for party rocking Baby, baby, baby, I'm awfully crazy Off ciroc, off patron, shit whatever's tasty! We don't got no manners hanging of the rafters Let's go drink for drink a hundred bucks she won't out last us. Check my style take a good look I'm fresh bitch in my whip with music so loud I'm deaf bitch Getting brain at a redlight with people watching Sorry for party rocking If you show up already tore up this is what you say Sorry for party rocking And if you blacked out with your sack out this is what you say Sorry for party rocking And if you throw up in ya hoes cup this is what you say Sorry for party rocking And if she has a hissy fit cause your whiskey dick this is what you say Sorry for party rocking Oh oh oh oh oh oh oh oh oh I don't give a fuck when I'm in the club, sippin bub, really drunk, and I see a fat booty Gotta have it I'm a grab it, it's a habit automatic like uzi, with the sick flow Make a chick go crazy and flash them ta-ta's it's redfoo the dude a true party rockaaaah I'm true to the game too, it's called beerpong and I can't lose I got a bunch of bad bitches in the back With ciroc on tap and a little bit of gray goose oooo, Oh yeah we killin shit with our money We diligent so here's a sorry in advance no hard feelings bitch Sorry for party rocking People always say that my music's loud Sorry for party rocking Neighbors complain saying turn it down! Sorry for party rocking Haters don't like we got the spotlight Sorry for party rocking When they talk shit, we just be like Sorry for party rocking

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE