HIIT zadek a nohy. Interva 20s/10s. Celkem 3 série :)

HIIT zadek a nohy. Interva 20s/10s. Celkem 3 série :)

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

Sestava pro pevný zadeček :)

Sestava pro pevný zadeček :)

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

4 Minutes TABATA Group

4 Minutes TABATA Group

Krátké cvičení na břicho | 5 minut 40/20 sekund | MonikaHIIT

Krátké cvičení na břicho | 5 minut 40/20 sekund | MonikaHIIT

Krátké cvičení zaměřené jen na vaše břicho. Toto cvičení je trochu kratší, ale intenzivní 5 minutový trénink, s intervaly 40/20 sekund cvičení/odpočinek. Zkuste si ho zacvičit a dejte mi vědět, jak se vám líbilo.

10 MINUTES WORKOUT: Celkově spalovací a tvarovací trénink na nohy a zadek

10 MINUTES WORKOUT: Celkově spalovací a tvarovací trénink na nohy a zadek

Byl to trénink tvarování nohou a hýždí, odstranění tukových zásob na stehnech a zadečku. 0.Běh (0:16) 1. Výpady (0:44) 2. Dřepy se zátěží (1:14) 3. VÝŠLAPY na lavičku (1:56) 4. Výpady dozadu (2:25) 5. Přenášení váhy na patu (2:46) 6. Chůze v podřepu (3:23) 7. Odvádění kolen do strany (4:01) 8. Výskok s podřepem (4:28) 9. Kickback (4:56) 10. "Balerína" (5:36) Odkazy: Facebook - https://www.facebook.com/valerique.sportique Instagram - https://www.instagram.com/persina_bangfitness/ Nezapomínejte odebírat a lajkovat :) BANG!

Cviky na kolena

Cviky na kolena

Rehabilitační cviky na koleno pozitivně působí na bolavé koleno. Cviky na kolena mají regenerační a posilovací část. Jak zlepšit zdraví? Výuka zdarma na http://www.osmbrokatu.cz/ Těším se na vás na http://youtu.be/WGCbBeA1kRU Cviky na kolena Youtube kanál: https://www.youtube.com/user/cinskacviceni

Tréning na brucho ženy - Ako schudnúť tuk

Tréning na brucho ženy - Ako schudnúť tuk

Tréning pre všetky ženy, ktoré chcú schudnúť tuk z brucha. Nezabúdajte však, že tréning tvorí len 30% úspechu. Zvyšok tvorí práve kvalitná strava a vyvážený jedálniček, ktorý nájdeš na : http://www.posilka.tv/

10 min Full Body HIIT Workout - FAT BURNING No Equipment | 10分鐘超燃脂全身間歇訓練 - 無需器材訓練

10 min Full Body HIIT Workout - FAT BURNING No Equipment | 10分鐘超燃脂全身間歇訓練 - 無需器材訓練

♡SUBSCRIBE FOR WEEKLY VIDEOS ► http://bit.ly/SubscribeToEmi ♡ADD ME ON INSTAGRAM: @EmiWong_ ► https://www.instagram.com/emiwong_ FACEBOOK: Emi Wong ► https://www.facebook.com/StayFitandTravel/ Girl in her 20s. Living in Hong Kong, working a full time office job in Marketing and making YouTube videos on the side. Also a Certified Advanced Personal Trainer. (: MY FAVOURITE THINGS: Workout To Eat, My Family, Dog & Boyfriend ♡HELP ME TRANSLATE MY VIDEOS http://www.youtube.com/timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCvGEK5_U-kLgO6-AMDPeTUQ ♡WATCH MORE VIDEOS (PLAYLISTS) WHO IS EMI ► http://bit.ly/WhoIsEmi WORKOUTS ► http://bit.ly/WorkoutWthEmi BEGINNER WORKOUTS ► http://bit.ly/BeginnerWorkoutsWithEmi FITNESS & DIET TIPS ► http://bit.ly/FitnessDietTipsWithEmi EAT (FOOD VLOGS!) ► http://bit.ly/EatWithEmi TRAVEL ► http://bit.ly/TravelWithEmi RECIPES ► http://bit.ly/CookWithEmi FUN CHALLENGES ► http://bit.ly/ChallengesWithEmi MAKE UP & FASHION ► http://bit.ly/MakeUpFashionWithEmi 廣東話片 Videos in Cantonese ► http://bit.ly/CantoneseVideosEmi 有中文字幕的片 With Chinese Subtitles ► http://bit.ly/ChineseSubtitlesEmi Cardio | HIIT | Full Body Workout | Fat Loss Exercises | Summer Body | Workout at Home | Fitness Routine | Lose Fat | Shredded | Bodybuilding | Intense Cardio | Flat Belly | Weight Loss | High Intensity Interval Training

FITHALL.cz - Posilování dolních končetin s Kristýnou

FITHALL.cz - Posilování dolních končetin s Kristýnou

Trénink dolních končetin je jedním z nejobtížnějších. Jednak je cvičení poměrně náročné, protože se do něj zapojuje mnoho svalových skupin, ale také se mnohdy ženy bojí toho, že pak přes velká stehna neobléknou svoje oblíbené kalhoty. Takové obavy jsou ale zbytečné, protože díky tréninku a následnému protažení získáte naopak pěkně vytvarované nohy, které nebude chtít pod dlouhými nohavicemi skrývat.

Měsíční výzva pro břišní svaly: Dokonalé bříško za 30 dní | Ladylab.cz

Měsíční výzva pro břišní svaly: Dokonalé bříško za 30 dní | Ladylab.cz

Opři se konečně pořádně do cvičení! S Míšou jsme pro tebe připravily efektivní měsíční výzvu pro břišní svaly, kde ti přesně poradíme, co a jak často cvičit. Tak přijmi výzvu, začni cvičit a vytvaruj si dokonalé bříško za 30 dní! 👇👇 Pravidla výzvy: co cvičit a jak často? 👇👇 ------- Týden 1 ------- Výzva na bříško: 4× týdně 20-30 minut kardia*: 3× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 2 ------- Výzva na bříško: 5× týdně 20-30 minut kardia*: 3× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 3 ------- Výzva na bříško: 5× týdně 20-30 minut kardia*: 4× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 4 ------- Výzva na bříško: 6× týdně 20-30 minut kardia*: 4× týdně *kardio zařaď před výzvu ❤️ Podpoř maximálně své výsledky ❤️ - Ve dnech bez kardia zařaď krátké cvičení pro protažení svalů, které tě zbaví bolesti. - Dej si spalovač před tréninkem, po cvičení doplň bílkoviny proteinovým nápojem. - Zejména v tréninkových dnech (ale i mimo ně) vypij alespoň 2 litry vody denně. - Přidej alespoň trochu zeleniny ke každému jídlu. A především si cvičení pořádně užívej a těš se na výsledky! 😍

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE