HIIT zadek a nohy. Interva 20s/10s. Celkem 3 série :)

HIIT zadek a nohy. Interva 20s/10s. Celkem 3 série :)

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

7 Minute Workout Song (w/timer) | Tabata Songs

7 Minute Workout Song (w/timer) | Tabata Songs

Download song at: https://tabatasongs.com/7-minute-workout/ Inger Houghton demonstrates the entire 7 Minute Workout while listening to "The 7 Minute Workout" by Tabata Songs. (Get it on: Spotify, iTunes, Google Play). Just like other Tabata Songs, the music tells the listener when to Start, Stop, and which exercise is next. When we asked our Tabata Songs listeners what other workouts they do that could use some programed music and instruction (a la Tabata Songs), the overwhelming response was... The 7 Minute Workout! Well, you asked for it and we listened! The 7 Minute Workout, a scientifically driven sequence of movements famous by this New York Times article, has gone viral among young professionals with heavy work schedules. Our listeners' feedback stated that The 7 Minute Workout, just like Tabata, can be difficult without help of a timer and/or instruction. So we made our first 7 Minute Workout Song based off of our most popular Tabata Song ("Deep Orchestra Tabata"). The 7 Minute Workout consists of: • Jumping jacks • Wall sits • Push-ups • Abdominal crunches • Step-ups onto a chair • Squats • Triceps dips on a chair • Planks • High knees/running in place • Lunges • Push-ups and rotations • Side plank Left • Side plank Right http://www.itunes.com/TabataSongs http://www.Spotify.com/TabataSongs http://www.tabatasongs.com Inger Houghton @IngerInDubai http://www.Instagram.com/IngerinDubai http://www.shpdubai.com/

Vyrýsujte si bříško :)

Vyrýsujte si bříško :)

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

9 minut bez výmluv - vysoce intenzivní trénink

9 minut bez výmluv - vysoce intenzivní trénink

Pouhých 9 minut je potřeba pro tuto sestavu plnou cviků na celé tělo. Žádné vybavení, žádná tělocvična, žádné výmluvy. Jumping jacks Burpees (angličáky) Úskok do strany Horolezec Dřep s výskokem

10 min Full Body HIIT Workout - FAT BURNING No Equipment | 10分鐘超燃脂全身間歇訓練 - 無需器材訓練

10 min Full Body HIIT Workout - FAT BURNING No Equipment | 10分鐘超燃脂全身間歇訓練 - 無需器材訓練

♡SUBSCRIBE FOR WEEKLY VIDEOS ► http://bit.ly/SubscribeToEmi ♡ADD ME ON INSTAGRAM: @EmiWong_ ► https://www.instagram.com/emiwong_ FACEBOOK: Emi Wong ► https://www.facebook.com/StayFitandTravel/ Girl in her 20s. Living in Hong Kong, working a full time office job in Marketing and making YouTube videos on the side. Also a Certified Advanced Personal Trainer. (: MY FAVOURITE THINGS: Workout To Eat, My Family, Dog & Boyfriend ♡HELP ME TRANSLATE MY VIDEOS http://www.youtube.com/timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCvGEK5_U-kLgO6-AMDPeTUQ ♡WATCH MORE VIDEOS (PLAYLISTS) WHO IS EMI ► http://bit.ly/WhoIsEmi WORKOUTS ► http://bit.ly/WorkoutWthEmi BEGINNER WORKOUTS ► http://bit.ly/BeginnerWorkoutsWithEmi FITNESS & DIET TIPS ► http://bit.ly/FitnessDietTipsWithEmi EAT (FOOD VLOGS!) ► http://bit.ly/EatWithEmi TRAVEL ► http://bit.ly/TravelWithEmi RECIPES ► http://bit.ly/CookWithEmi FUN CHALLENGES ► http://bit.ly/ChallengesWithEmi MAKE UP & FASHION ► http://bit.ly/MakeUpFashionWithEmi 廣東話片 Videos in Cantonese ► http://bit.ly/CantoneseVideosEmi 有中文字幕的片 With Chinese Subtitles ► http://bit.ly/ChineseSubtitlesEmi Cardio | HIIT | Full Body Workout | Fat Loss Exercises | Summer Body | Workout at Home | Fitness Routine | Lose Fat | Shredded | Bodybuilding | Intense Cardio | Flat Belly | Weight Loss | High Intensity Interval Training

Krátké cvičení na břicho | 5 minut 40/20 sekund | MonikaHIIT

Krátké cvičení na břicho | 5 minut 40/20 sekund | MonikaHIIT

Krátké cvičení zaměřené jen na vaše břicho. Toto cvičení je trochu kratší, ale intenzivní 5 minutový trénink, s intervaly 40/20 sekund cvičení/odpočinek. Zkuste si ho zacvičit a dejte mi vědět, jak se vám líbilo.

TRÉNINKOVÁ VIDEA, KTERÁ NÁM LŽOU

TRÉNINKOVÁ VIDEA, KTERÁ NÁM LŽOU

Snažíš se změnit své tělo, chceš úzký pas, kulatý zadek, štíhlé nohy, vypracované bříško a štíhlá lýtka? Chceš najít odpověď? V tomto videu ji nalezneš a možná tě to pořádně překvapí Odkazy: Facebook - https://www.facebook.com/valerique.sportique Instagram - https://www.instagram.com/valerie_persina/ Nezapomínejte odebírat a lajkovat :) BANG!

Sestava na celé tělo, jen dvě série, ale bude z Vás téct pot proudem :)))

Sestava na celé tělo, jen dvě série, ale bude z Vás téct pot proudem :)))

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

Biceps, triceps, delty

Biceps, triceps, delty

Pojďte cvičit se mnou a budete se cítit skvěle a skvěle i vypadat. Více info na https://www.facebook.com/groups/535804739854892/ přidejte se do mé skupiny Fitnes a zdraví :)

Houpavé dřepy (ze začátku jen polodřepy) dědka kořenáře na studené nohy a pro kyslik

Houpavé dřepy (ze začátku jen polodřepy) dědka kořenáře na studené nohy a pro kyslik

Hodně lidí tráví svůj pracovní čas v nehybnosti na židli a po hodině sezení už jim stydnou nohy a zpátky směrem k srdci se jim vrací studená krev zachlazující orgány pánevního dna. To je základ potíží s pohlavními orgány a měchýře zachlazením a překyselením, které vzniká ze zanedbaného dýchání přechodem tkání na anaerobní režim produkující 26x víc kyselin než aerobní a hlad na sladké. Tyto houpavé dřepy (zprvu jen polodřepy!!!) vám rozproudí krev, ohřejí nejen nohy a zadýchají vás pro prevenci neplodnosti, zánětů a ostatních chorob ženského spodku od vracející se odkysličené studené krve, zánětů prostaty mužů a potížích s měchýřem obou. Prokysličení má příznivý vliv na paměť a mozkové funkce, snižuje psychovypětí a stresy a hlavně umožňuje játrům detoxikaci. Práce svalů vás rozpohybuje a dá vám energii do další činnosti. Toto je akceptovatelné cvičení, za účelem zvýšení vašeho pracovního výkonu nejen za stolem s počítačem, ale i ve školách. Trvá jen chvilku a dodá energii a radost víc než na hodinu, a proto dělejte houpavé dřepy pokud možno každou hodinu tělesného klidu. Začínejte 5-10ti polodřepy a postupně zvyšujte podle pocitu na 10-20 a po zesílení svalů po čase plynule zvyšujte hloubku dřepů. Velmi ozdravně působí, když z onoho mírného záklonu na špičkách poklesem na paty lehce dupnete a otřesete tak celou páteří a přilehlými klouby. To ale dělejte až po nejaké době cvičení, abyste si nenamohli nezpevněnou bedrokřížokyčelní oblast. Toto ale popudovým efektem opravuje potíže s kyčlemi, koleny, kotníky, bederkou a dokonce i krční páteří a zpomaluje jejich stařeckou degeneraci.

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE