Cvičení se židlí - cviky na břicho

Cvičení se židlí - cviky na břicho

Popis cvičení: 1. Leg Lifts 12x 2. Leg extensions (left leg) 12x 3. Leg extensions (right leg) 12x 4. Scissors 12x 5. Leg touch 12x 6. Toe touch 12x 7. Back kicks 12x ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

Můj fitness MAKEUP

Můj fitness MAKEUP

Konečně, po takové době, jsem vyslyšela vaše prosby z instagramu, došlo mi spousty zpráv, ve kterých mě prosíte, abych natočila video o tom, jak se maluji, když cvičím nebo do posilky... Takže když už se namaluju na cvíčo, tak je to asi takhle :) Doufám, že se vám to bude líbit, pokud ano a budete chtít více takových videí, napište mi buďto komentář nebo na sociální sítě :) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

Thajsko - 🖤 Koh Samui➰VLOG

Thajsko - 🖤 Koh Samui➰VLOG

Natočila jsem pro vás ta nejzajímavější a nejoblíbenější místa a pláže severovýchodní, východní a jižní strany ostrova Koh Samui... Doufám, že vám tento ¨cestopis¨ třeba pomůže v plánování vaší dovolené v Thajsku. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

Účinné cvičení na PEVNÉ PAŽE💜➰💜

Účinné cvičení na PEVNÉ PAŽE💜➰💜

♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

JUMP ROPE TRANSFORMATION - 10 WEEKS

JUMP ROPE TRANSFORMATION - 10 WEEKS

Here's my 10 week jump rope transformation results! It's been a long ride, but I am happy with the results and glad I took on this jump rope challenge. Even learned some cool jump rope tricks! I'm going to keep jump roping to knock off some more fat, I'd like to get into the single digit body fat percentage. JOIN Jump Rope Facebook group: https://www.facebook.com/groups/1927846554212815/ Crossrope (current jump rope): http://geni.us/v36Ta My Camera: http://geni.us/RjFlg Jump Rope workout video: https://www.youtube.com/watch?v=iki2iHOhQz4 FAN MAIL?? PO BOX 4129 Long Branch NJ station B 07740 Instagram: http://instagram.com/jeremysciarappa Snapchat: jeremysciarappa Twitter: http://twitter.com/jeremysciarappa Facebook: https://www.facebook.com/jeremysciarappa Music: https://soundcloud.com/joakimkarud/lullaby

Měsíční výzva pro břišní svaly: Dokonalé bříško za 30 dní | Ladylab.cz

Měsíční výzva pro břišní svaly: Dokonalé bříško za 30 dní | Ladylab.cz

Opři se konečně pořádně do cvičení! S Míšou jsme pro tebe připravily efektivní měsíční výzvu pro břišní svaly, kde ti přesně poradíme, co a jak často cvičit. Tak přijmi výzvu, začni cvičit a vytvaruj si dokonalé bříško za 30 dní! 👇👇 Pravidla výzvy: co cvičit a jak často? 👇👇 ------- Týden 1 ------- Výzva na bříško: 4× týdně 20-30 minut kardia*: 3× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 2 ------- Výzva na bříško: 5× týdně 20-30 minut kardia*: 3× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 3 ------- Výzva na bříško: 5× týdně 20-30 minut kardia*: 4× týdně *kardio zařaď před výzvu ------- Týden 4 ------- Výzva na bříško: 6× týdně 20-30 minut kardia*: 4× týdně *kardio zařaď před výzvu ❤️ Podpoř maximálně své výsledky ❤️ - Ve dnech bez kardia zařaď krátké cvičení pro protažení svalů, které tě zbaví bolesti. - Dej si spalovač před tréninkem, po cvičení doplň bílkoviny proteinovým nápojem. - Zejména v tréninkových dnech (ale i mimo ně) vypij alespoň 2 litry vody denně. - Přidej alespoň trochu zeleniny ke každému jídlu. A především si cvičení pořádně užívej a těš se na výsledky! 😍

9 Exercises to Transform Your Body In 10 Minutes a Day

9 Exercises to Transform Your Body In 10 Minutes a Day

Legendary Cindy Crawford is sharing her secrets to the perfect body with simple yet effective workout sets. These celebrity approved exercises don’t require any special equipment, yet work miracles when it comes to losing weight and giving you the body of your dreams. Save this video to your favorites so that you can get back to it every day to work out. Remember it takes regular exercise to achieve your perfect body goals. It doesn’t take a lot of time at all, yet it’ll give you the most amazing results! Squats target tons of areas on the lower body, including the glutes, hips, quads, and calves. Believe it or not, squats even work your abs, back, and shoulders. Push-ups target your abs and chest. They build strength in the core, doing push-ups is a great way to prevent back pain and improve posture. And the tons of calories they burn are a cherry on top. If you’re engaging the correct muscles, you’ll feel a slight burning in your abs and obliques. No pain, no gain. If you struggle to get rid of that annoying belly pooch, this exercise will be your best friend. Reverse crunches not only target your lower abs, they also train the two main hip-flexing muscles that play a major role in supporting your core. Another benefit of this exercise is that it stabilizes your lower back and improves your posture and spinal alignment. Music: https://www.youtube.com/audiolibrary/music TIMESTAMPS Warming up 0:40 “Knees-out” squats 4:01 Lunges 4:56 “Invisible chair” squats 6:06 Squats: legs together 7:19 “Cobra” push-ups 8:40 Crunches 9:53 Sit-ups 10:48 Oblique crunches 11:58 Reverse crunches 13:30 SUMMARY -“Knees-out” squats target tons of areas on the lower body, including the glutes, hips, quads, and calves. Believe it or not, squats even work your abs, back, and shoulders -Lunges are a perfect exercise you can do anywhere you want. They’ll give you beautifully toned legs and a perky tush. -“Invisible chair” squats are a bit easier than the deeper “knees out” kind, but they work the same exact muscles. -By keeping your legs together during squats, you’re increasing the involvement of your quads and glutes. -Push-ups are actually a whole-body workout. They engage your arms, chest, back, and shoulders as well as your abs and even legs. -If you start feeling the burn in your abs and back muscles during crunches, it’s a sign you’re doing them right. -When done correctly, sit-ups are a perfect way to carve the abs. Just don’t swing your arms in order to propel your body off the ground, you gotta use your abs. -If you’re engaging the correct muscles, you’ll feel a slight burning in your abs and obliques. When you feel like you can’t go on, just remember that this type of crunches literally melts muffin top. -Reverse crunches not only target your lower abs, they also train the two main hip-flexing muscles that play a major role in supporting your core. Subscribe to Bright Side : https://goo.gl/rQTJZz ---------------------------------------------------------------------------------------- Our Social Media: Facebook: https://www.facebook.com/brightside/ Instagram: https://www.instagram.com/brightgram/ 5-Minute Crafts Youtube: https://www.goo.gl/8JVmuC ---------------------------------------------------------------------------------------- For more videos and articles visit: http://www.brightside.me/

H.I.I.T. Time Challenge/cvičení na čas

H.I.I.T. Time Challenge/cvičení na čas

Popis cvičení: 1. Superman Push Up 10x 2. Split Squat Jumps 20x 3. Jump Squats 30x 4. Knee Splits 40x ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

Yoga stretching 🧡 sexy DLOUHÉ NOHY

Yoga stretching 🧡 sexy DLOUHÉ NOHY

♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

9 NEJVĚTŠÍCH FAILŮ Z KOUPALIŠTĚ!

9 NEJVĚTŠÍCH FAILŮ Z KOUPALIŠTĚ!

V dnešním videu uvidíte 9 NEJVĚTŠÍCH FAILŮ, které se vám můžou přihodit na koupališti, u bazénu nebo kdekoliv u vody. Vsadím se, že se každému z vás už minimálně jedna ze situací stala! :D ============================================= Další videa najdeš na: http://www.aikuvsvet.cz ! :) ============================================= Facebook fanklub: http://www.facebook.com/aikmurczechyface Aikův profil: https://www.facebook.com/AikMurczechy?fref=ts Johanky profil: https://www.facebook.com/profile.php?id=1594276339 Johanky Instagram: johanka.cunkova Johanky Snapchat: johankacunkova ============================================= Limitovaná edice náramků!: http://www.aikuvsvet.cz/2015/09/07/e-shop-naramky/ =============================================

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE