Cvičení se židlí - cviky na břicho

Cvičení se židlí - cviky na břicho

Popis cvičení: 1. Leg Lifts 12x 2. Leg extensions (left leg) 12x 3. Leg extensions (right leg) 12x 4. Scissors 12x 5. Leg touch 12x 6. Toe touch 12x 7. Back kicks 12x ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

JUMP ROPE TRANSFORMATION - 10 WEEKS

JUMP ROPE TRANSFORMATION - 10 WEEKS

Here's my 10 week jump rope transformation results! It's been a long ride, but I am happy with the results and glad I took on this jump rope challenge. Even learned some cool jump rope tricks! I'm going to keep jump roping to knock off some more fat, I'd like to get into the single digit body fat percentage. JOIN Jump Rope Facebook group: https://www.facebook.com/groups/1927846554212815/ Crossrope (current jump rope): http://geni.us/v36Ta My Camera: http://geni.us/RjFlg Jump Rope workout video: https://www.youtube.com/watch?v=iki2iHOhQz4 FAN MAIL?? PO BOX 4129 Long Branch NJ station B 07740 Instagram: http://instagram.com/jeremysciarappa Snapchat: jeremysciarappa Twitter: http://twitter.com/jeremysciarappa Facebook: https://www.facebook.com/jeremysciarappa Music: https://soundcloud.com/joakimkarud/lullaby

Cvičení na židli 1

Cvičení na židli 1

Bederní páteř - Cvičením proti bolesti - 4. díl

Bederní páteř - Cvičením proti bolesti - 4. díl

Bederní páteř. Cvičení zaměřené na odstranění svalových dysbalancí v oblasti bederní páteře, aby bedra nebolela. http://WWW.SENIORUM.CZ Všechny díly naleznete zde http://www.seniorum.cz/videoserial-cviceni/barevne.html Naším záměrem je posílit prevenci v oblasti konkrétních zdravotních rizik běžně ohrožující věkovou skupinu 60+ a mající dopad zejména ve vyšším výskytu nemocí stáří. Hlavními zdravotními riziky ve stáří jsou z hlediska funkčního zejména cévní mozkové příhody, osteoartróza, osteoporóza, artróza a degenerativní onemocnění mozku. Jako vhodná prevence pro většinu těchto rizik se jeví právě patřičná pohybová aktivita.

Posilování na břicho | 5 min

Posilování na břicho | 5 min

Posilování břišních svalů kombinací různých cviků. Zapojíme všechny břišní svaly - horní dolní, přímé i šikmé. Zabere to pouze pět minut, ideálně kombinovat s během nebo dalšími videi o posilování jiných partií těla, třeba hýždí a nohou.Přeji příjemné cvičení. :) Instagram: Little Niky https://www.instagram.com/little.niky/ Nabídky a spolupráce: Nikuse11@seznam.cz ODEBÍREJ pro více videí :) Posilování na břicho: https://www.youtube.com/watch?v=QzX2TmQc0MY Jóga pro lepší soustředěnost: https://www.youtube.com/watch?v=TRSzWS4HbQs&t=20s Jóga na míči: https://www.youtube.com/watch?v=ac6EEOGBd-E&t=27s Ranní jóga: https://www.youtube.com/watch?v=cJjGEEmObxs&t=333s

OFFICE YOGA | Jóga v kanceláři

OFFICE YOGA | Jóga v kanceláři

Už žádné výmluvy, že na cvičení není čas! Toto video je krátkou ukázkou jednoduchých cviků, které můžete provádět i z nepohodlí vaší kanceláře a vůbec přitom nemusíte vstávat ze židle. ♥ FACEBOOK: http://tinyurl.com/otf86d2 ♥ Subscribe for more videos ♥ Odebírej videa každý týden http://tinyurl.com/o2s88rw

Nejlepší cviky na spalování tuků/CARDIO II.

Nejlepší cviky na spalování tuků/CARDIO II.

♥ SLEDUJTE MĚ na sociálních sítích/Social Media♥ Instagram: https://www.instagram.com/elle_144/?h... Facebook: https://www.facebook.com/Ela-Laci-201... Snapchat: https://www.snapchat.com/add/elicek_14

9 Exercises to Transform Your Body In 10 Minutes a Day

9 Exercises to Transform Your Body In 10 Minutes a Day

Legendary Cindy Crawford is sharing her secrets to the perfect body with simple yet effective workout sets. These celebrity approved exercises don’t require any special equipment, yet work miracles when it comes to losing weight and giving you the body of your dreams. Save this video to your favorites so that you can get back to it every day to work out. Remember it takes regular exercise to achieve your perfect body goals. It doesn’t take a lot of time at all, yet it’ll give you the most amazing results! Squats target tons of areas on the lower body, including the glutes, hips, quads, and calves. Believe it or not, squats even work your abs, back, and shoulders. Push-ups target your abs and chest. They build strength in the core, doing push-ups is a great way to prevent back pain and improve posture. And the tons of calories they burn are a cherry on top. If you’re engaging the correct muscles, you’ll feel a slight burning in your abs and obliques. No pain, no gain. If you struggle to get rid of that annoying belly pooch, this exercise will be your best friend. Reverse crunches not only target your lower abs, they also train the two main hip-flexing muscles that play a major role in supporting your core. Another benefit of this exercise is that it stabilizes your lower back and improves your posture and spinal alignment. Music: https://www.youtube.com/audiolibrary/music TIMESTAMPS Warming up 0:40 “Knees-out” squats 4:01 Lunges 4:56 “Invisible chair” squats 6:06 Squats: legs together 7:19 “Cobra” push-ups 8:40 Crunches 9:53 Sit-ups 10:48 Oblique crunches 11:58 Reverse crunches 13:30 SUMMARY -“Knees-out” squats target tons of areas on the lower body, including the glutes, hips, quads, and calves. Believe it or not, squats even work your abs, back, and shoulders -Lunges are a perfect exercise you can do anywhere you want. They’ll give you beautifully toned legs and a perky tush. -“Invisible chair” squats are a bit easier than the deeper “knees out” kind, but they work the same exact muscles. -By keeping your legs together during squats, you’re increasing the involvement of your quads and glutes. -Push-ups are actually a whole-body workout. They engage your arms, chest, back, and shoulders as well as your abs and even legs. -If you start feeling the burn in your abs and back muscles during crunches, it’s a sign you’re doing them right. -When done correctly, sit-ups are a perfect way to carve the abs. Just don’t swing your arms in order to propel your body off the ground, you gotta use your abs. -If you’re engaging the correct muscles, you’ll feel a slight burning in your abs and obliques. When you feel like you can’t go on, just remember that this type of crunches literally melts muffin top. -Reverse crunches not only target your lower abs, they also train the two main hip-flexing muscles that play a major role in supporting your core. Subscribe to Bright Side : https://goo.gl/rQTJZz ---------------------------------------------------------------------------------------- Our Social Media: Facebook: https://www.facebook.com/brightside/ Instagram: https://www.instagram.com/brightgram/ 5-Minute Crafts Youtube: https://www.goo.gl/8JVmuC ---------------------------------------------------------------------------------------- For more videos and articles visit: http://www.brightside.me/

25 cviků pro odstranění bolesti zad - páteře

25 cviků pro odstranění bolesti zad - páteře

25 cviků, kterými ulevíte od bolesti zad. Cvičení je zaměřené na protažení svalů, kterými ulevíte napětí v bederní, hrudní i krční části páteře. Zlepšíte držení těla a Váš život si budete mnohem více užívat. Více videí a tipů na webu http://svetcviku.cz/ cviky na záda, bolavá záda, zdravá záda, cvičení na záda, chrbát, aby chrbát nebolel, joga, strečink záda, chrbát cviky, tréning chrbát, kríž, bolest krížov, bolest krížov, bederní páteř

ZÁZRAK NA BŘIŠNÍ SVALY? KOMBINACE 3 CVIKŮ NA BŘICHO

ZÁZRAK NA BŘIŠNÍ SVALY? KOMBINACE 3 CVIKŮ NA BŘICHO

JÍDELNÍČEK A TRÉNINK NA MÍRU ► http://goo.gl/NuA4yE Webové stránky ►http://goo.gl/KoGAEK Facebook ►http://goo.gl/Xt8QsB Instagram ► https://goo.gl/5XIaaw PARTNEŘI FitnessDK ► https://goo.gl/UFctk7 FUBO ► https://goo.gl/l8lalD TITANUS Suplementy a výbava ►https://goo.gl/8ZZZ50 OBLEČENÍ SUPERHUMAN A AL ►http://goo.gl/ZVp1iE RISE AND SHINE PREWORKOUT ►http://goo.gl/m29ira BCAA 2:1:1 ochucená ►http://goo.gl/YQ4c3A KLOUBNÍ VÝŽIVA - ALÁTOR ► https://goo.gl/zXkhFk KREATIN ► https://goo.gl/uSn8Jx VERČA Instagram ►https://goo.gl/LWhVIw LUKŠA Facebook ►https://goo.gl/DXz2Gq Nezapomeňte se přihlásit k ODBĚRU a nikdy neprošvihnout další video! ► https://goo.gl/Cw3Jxi Odkaz na nejnovější vydané video ► https://goo.gl/pSRwXi Nezapomeňte mrknout na další videa z této série ► https://www.youtube.com/playlist?list=PLZANZmA2NhYsZ0UodWePDyApMe6YY2jTQ Dnes opět trénujeme! Ukážeme si, jak lze procvičit břišní svalstvo. Možností jsou samozřejmě mraky. Ve videu také narážím o zázrak, který často lidé zkouší hledat. Jak jednoduše vyrýsovat pekáč buchet? Střih: Lukša Použitá hudba z knihovny www.epidemicsound.com

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE