Cvičení pro budoucí maminky 5 - uvolňovací a protahovací cviky

Cvičení pro budoucí maminky 5 - uvolňovací a protahovací cviky

Sestava cviků pro uvolnění a protahování pro těhotné ženy. Uvolnění páteře a hrudníku. Uvolnění kyčlí. Uvolnění kyčlí a páteře. Protažení prsních svalů.

Cvičení pro těhotné, jak cvičit v těhotenství?

Cvičení pro těhotné, jak cvičit v těhotenství?

Navštívili jsme MAMA BABY STUDIO, kde nás jeho majitelka Eva Smrkovsky naučila vybrané cviky pro těhotné, a zároveň nám doporučila pozice, které můžeme použít i při samotném porodu k úlevě od bolesti a urychlení příchodu miminka na svět.

Third Trimester Workout | 9th Month of Pregnancy

Third Trimester Workout | 9th Month of Pregnancy

You've made it this far and you're still healthy, glowing and fit as a fiddle—or perhaps you're turning green and too tired to get off the couch. Whether the past several months have seemed like a walk in the park or one across hot coals, you're nearing the end and want to make sure your body is in the best condition possible for the upcoming birth and the sleepless nights that will follow. FitVit brings you Fitness in New Mantra, Stay in Shape , Tone those Muscles & Feel Fantastic. This Channel is all about Health & fitness through amazing shows on different Genres of Workouts, Featuring Top Experts & Trainers. SUBSCRIBE for new Videos & Complete Realtime Guide to a Better Body, A Healthier Body

Nabratie svalov ruky a prsia - Rast sily a objemu

Nabratie svalov ruky a prsia - Rast sily a objemu

Tréning na zväčšenie svalového objemu a sily na ruky a prsia. Zdielaj na FACEBOOKU : http://on.fb.me/13JfoD1 Viac o VIP : http://bit.ly/stansavip music used in video: Royalty Free Music by http://audiomicro.com/royalty-free-music

Eliptical inSPORTline inCondi ET50i

Eliptical inSPORTline inCondi ET50i

Eliptical inSPORTline inCondi ET50i (https://www.insportline.cz/17336/eliptical-insportline-incondi-et50i) je domácí trenažer s robustní konstrukcí, která zaručuje nosnost až do 150 kg. Eliptical ET50i se může pyšnit délkou kroku 42 cm a roztečí nášlapů pouhých 20 cm. Díky tomu si na elipticalu pohodlně zacvičí člověk až do 195 cm výšky. Magnetický brzdný systém je zárukou dlouhé životnosti a tichého chodu. Eliptical inCondi ET50i disponuje přehledným podsvíceným displejem, který je dobře čitelný i při zhoršených světelných podmínkách. Programová vybavenost je více než dostačující, trenažer nabízí celkem 15 programů, z toho je 12 přednastavených, HRC, který ovládá zátěž dle tepové frekvence a WATT program, který se zaměřuje na cílový výkon a nechybí samozřejmě manuální program. Snímání tepu probíhá prostřednictvím vestavěných snímačů. Nezbytnou samozřejmostí je držák na lahev, systém vyrovnání nerovností podlahy a transportní kolečka.

Kyčelní kloub - Cvičením proti bolesti - 5. díl

Kyčelní kloub - Cvičením proti bolesti - 5. díl

Kyčelní kloub. Uvolnění svalů kolem kyčelního kloubu, cvičení pro zlepšení rozsahu pohybu a funkční stabilizace kloubu pro lepší pohyblivost a zmírnění bolestivosti. http://WWW.SENIORUM.CZ Všechny díly naleznete zde http://www.seniorum.cz/videoserial-cviceni/barevne.html Naším záměrem je posílit prevenci v oblasti konkrétních zdravotních rizik běžně ohrožující věkovou skupinu 60+ a mající dopad zejména ve vyšším výskytu nemocí stáří. Hlavními zdravotními riziky ve stáří jsou z hlediska funkčního zejména cévní mozkové příhody, osteoartróza, osteoporóza, artróza a degenerativní onemocnění mozku. Jako vhodná prevence pro většinu těchto rizik se jeví právě patřičná pohybová aktivita.

Andrea Růžičková radí, jak správně cvičit v těhotenství

Andrea Růžičková radí, jak správně cvičit v těhotenství

Pokud máte jakékoli otázky, zeptejte se Andrey pod videem :-) Nebojte se cvičit v těhotenství, přinese vám to spoustu benefitů! Ještě před narozením malého Tobiáška se nám podařilo Andreu vyzpovídat. Prozradila nám, jak se v těhotenství udržovala ve formě a co jí dělalo dobře. Vzala si s sebou odborníka Láďu Zeita, který na ní po celou dobu těhotenství dohlížel. ⭐️ Mohlo by vás zajímat ⭐️ Co je to diastáza? https://blog.feedo.cz/70-zen-po-porodu-trpi-rozestupem-brisnich-svalu-nejste-to-i-vy/ Trenér Láďa Zeit - https://www.lada-zeit.com ⭐️ Nenechte si ujít předchozí díly s Andreou! ⭐️ Strava v těhotenství - https://youtu.be/g9IDzeG9VjQ Péče o pokožku v těhotenství - https://youtu.be/xLWlf6srvhg ⭐️ KDE NÁS JEŠTĚ NAJDETE? ⭐️ E-shop - https://www.feedo.cz Blog pro maminky - https://blog.feedo.cz Jak na mateřství - https://jaknamaterstvi.cz Facebook - https://www.facebook.com/feedo.cz

Prenatal Series Stability Ball Exercises for Pregnancy, Labor, and Delivery| Pregnancy Unleashed

Prenatal Series Stability Ball Exercises for Pregnancy, Labor, and Delivery| Pregnancy Unleashed

The stability ball is your best friend during pregnancy. Follow along as we move our hips and back using the ball. This routine is excellent for opening your hips, stretching the ligaments pulling in your lower abdomen, and releasing pain in your lower back. Use these exercises BEFORE labor to prepare you and DURING labor to relieve pain from contractions. Full length videos + download options can be found on Vimeo http://vimeo.com/ondemand/pregnancyunleashed pregnancyunleashed.com Diana Antholis Author, Life Coach, Yoga Teacher, Personal Trainer dianaantholis.com Please consult your doctor before starting any exercise program. If not, you confirm you are doing these exercises at your own risk.

Škola pánevního dna

Škola pánevního dna

Jste žena a máte problémy s inkontinencí, bolestí zad či nekvalitním sexem? Právě pro Vás je tento kurz určen. Dozvíte se, jak pánevní dno funguje, odkud mohou pramenit Vaše problémy a co udělat pro nápravu. Naše lektorka -- fyzioterapeutka, psychoterapeutka a cvičitelka jógy má letité zkušenosti, jejími kurzy prošlo dnes již asi 2 000 žen. www.videostudovna.cz http://www.videostudovna-eshop.cz/?23,videostudovna-eshopcz

PREGNANCY WORKOUT!! 9 months | 38 weeks pregnant | Angelia Layton

PREGNANCY WORKOUT!! 9 months | 38 weeks pregnant | Angelia Layton

Hi loves❤ So many ladies asked me what my preganacy workout routine is, so here you go! :) It's pretty simple, & only takes around 20 minutes. I always end my workout with a little cardio as well. Typically I'll walk on an incline at 10 & 3.5 mph. Don't overdo yourself if you're pregnant, and DRINK YOUR WATER!!! :) If you like this video make sure to give it a thumbs up & SUBSCRIBE!! Stay connected with me :) Instagram: @angelialayton Twitter: @angelialayton XO

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE