relaxace - autogenní trénink video

relaxace - autogenní trénink video

Více na webových stránkách: http://barbaradobiasova.cz/ Autogenní trénink (AT) je relaxační technika, rozvinul ji Johannes Heinrich Schultz (1884 – 1970). Využívá představivosti k navození určitých tělesných stavů, které vedou k uvolnění organismu a mysli tzv. relaxaci. Tíha v celém těle, následuje teplo, pak chlad (pouze na čele).

Autogenní trénink - řízená relaxace

Autogenní trénink - řízená relaxace

www.irenahajkova.cz Metodu autogenního tréninku vypracoval německý lékař prof. J. H. Schulz. Tato technika nabízí uvolnění svalstva a současně soustředění mysli na své vlastní tělo. Po prvotním uvolnění, kdy se uvolňují jednotlivé části těla si klient začne vizualizovat tyto pocity: 1. Pocit tíhy v končetinách, 2. Pocit tepla v končetinách, 3. Sugesce klidného dechu, 4. Sugesce pravidelné srdeční činnosti, 5. Sugesce pocitu tepla v nadbřišku, 6. Sugesce chladného čela. Autogenní trénink zvládnout na poprvé je docela složité, proto pro začátečníka bohatě postačí, když dokáže uvolnit postupně své tělo. Zklidnit dech a soustředit se na uvolnění, případně i tíhu v jednotlivých částech těla. Pokročilí mohou přidávat teplo a další části relaxace. Relaxaci provádějte 3x denně. Ukončujte ji vždy postupným protahováním, otevřením očí a pomalým vstáváním. Provádíte-li autogenní trénink v posteli před spaním, nevadí, když usnete. Ideální poloha je vleže, ale lze ji provádět i v sedě v tzv. poloze vozky. Při provádění v poloze vleže ležte na teplém, pohodlném místě, kde vás nikdo a nic nebude rušit. Vypněte si mobil. Hlava by měla být na polštáři, nebo měkké podložce, ruce pohodlně podél těla, nohy nepřekřížené. Stane-li se vám, že vám budou utíkat myšlenky, nesnažte se je „násilím“ usměrňovat . Pouze to vezměte na vědomí. Zvolna a v klidu se vraťte tam, kde jste skončili a pokračujte. Nic se neděje. I člověku zběhlému v meditacích se to může stát. Příjemnou relaxaci vám přeje Irena Stáhnout autogenní trénink do mobilu, či do PC je možné na této stránce: http://www.irenahajkova.cz/meditace/autogenni-trenink/

autogenni trenink

autogenni trenink

autorovi se omlouvám, jestli jsem se ho dotkl, na yt jsem nenašel takhle dlouhy at.

Autogenní trénink

Autogenní trénink

Autogenní relaxace

Autogenní relaxace

Obecné informace, technika včetně zvukové nahrávky a individuální formule. Původní hudba maestro Střízlivid. www.drnespor.eu: Svépomocné příručky, relaxační nahrávky, smích atd. Oblíbená jóga: www.biharyoga.net. Oblíbený čchi-kung: www.cchi.cz, www.zy-qigong.cz, www.zyq.sk. Svépomoc: www.anonymnialkoholici.cz. AZ! Vše dobré!

Autogenní trénink

Autogenní trénink

Odkaz na celou nahrávku: http://www.novarelaxace.cz/products/autogenni-trenink/

Relaxace pro uvolnění celého těla

Relaxace pro uvolnění celého těla

Slovo a fotografie: Nela Wurmová Hudba: Kevin McLeod Kdykoliv budete potřebovat pomoc a podporu ve složitých situacích, nebo i jen průvodce pro osobní rozvoj, najdete nás na www.terapeuti-brno.cz. A pokud si chcete hlavně zlepšit náladu, zklidnit se a nabrat energii, najděte si chvilku sami pro sebe a pusťte si relaxační nahrávku. ______________________ Řízená relaxace je užitečná technika pro všechny, kdo se chtějí na chvíli zastavit a uvolnit. Pomáhá překonat stres, únavu i pocity úzkosti a nervozity. Stačí necelá čtvrthodinka, abyste si odpočinuli, nabrali sílu - a nebo začali den s dobrou náladou. Vyhraďte si pro relaxaci čtvrt hodiny času, kdy vás nikdo nebude rušit. Nevadí, když to zpočátku nepůjde úplně snadno a když vám budou myšlenky utíkat bokem. Pokud tuto techniku budete dělat pravidelně, půjde vám čím dál lépe - schopnost účinně relaxovat je dovednost, kterou je možné se cvikem naučit. Pokud máte jakékoliv otázky, nebojte se nám napsat. Rádi vám poradíme, jak techniku co nejlépe využít.

Schultzův Autogenní trénink_1 část

Schultzův Autogenní trénink_1 část

Meditace Vhledu-všímavost (autogenní trénink,relaxace)

Meditace Vhledu-všímavost (autogenní trénink,relaxace)

Zaznamenal jsem společné charakteristiky u Buddhistické meditace vhledu a u autogenního tréninku. Smyslem je postupně uvolňovat tělo a mysl, a navodit mozkové vlny Alfa. Alfa vlny dokáží naladit naší mysl na odpočinek, lehký trans, zvýšit produkci serotoninu, vstoupit do podvědomé mysli. Udělejte si prosím pohodu, zapalte třeba svíčky a hurá na to :-) Lze praktikovat i v leže, ale nezaručuji že doposloucháte konec nahrávky :D

Cvičení na zvládnutí strachu a stresu

Cvičení na zvládnutí strachu a stresu

Pokud máme otevřenou AURU, vznikají strach, deprese a stres. Tyto čtyři jednoduché cviky posílí a ochrání organismus v náročných situacích. Pokud je často budeme opakovat, zautomatizují se a stanou silným životním pomocníkem. Pracují s dechem, představivostí, energií slunce a měsíce a využívají vibrací slov. Zpracováno podle Rozhovorů se životem č. 18 www.rozhovorysezivotem.cz - zde je ke stažení zvuková stopa tohoto videa i text. Video převzato po domluvě a s poděkováním z kanálu 30Helena03 https://www.youtube.com/user/30Helena03 Další GOSCHA VIDEA najdete na: GoschaTV1 https://www.youtube.com/user/GoschaTV1 GoschaTV2 https://www.youtube.com/user/GoschaTV2 GoschaTV3 https://www.youtube.com/channel/UCRYRwGIzPTgsKXsWc5J_AkA Více o aktivitách spolku GOSCHA na http://www.goscha.cz/ Naši práci můžete podpořit na http://www.goscha.cz/dekujeme-za-podporu/ Igor Chaun a spolek Goscha také na Facebooku https://www.facebook.com/igor.chaun

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE