relaxace - autogenní trénink video

relaxace - autogenní trénink video

Více na webových stránkách: http://barbaradobiasova.cz/ Autogenní trénink (AT) je relaxační technika, rozvinul ji Johannes Heinrich Schultz (1884 – 1970). Využívá představivosti k navození určitých tělesných stavů, které vedou k uvolnění organismu a mysli tzv. relaxaci. Tíha v celém těle, následuje teplo, pak chlad (pouze na čele).

autogenni trenink

autogenni trenink

autorovi se omlouvám, jestli jsem se ho dotkl, na yt jsem nenašel takhle dlouhy at.

Autogenní trénink - řízená relaxace

Autogenní trénink - řízená relaxace

www.irenahajkova.cz Metodu autogenního tréninku vypracoval německý lékař prof. J. H. Schulz. Tato technika nabízí uvolnění svalstva a současně soustředění mysli na své vlastní tělo. Po prvotním uvolnění, kdy se uvolňují jednotlivé části těla si klient začne vizualizovat tyto pocity: 1. Pocit tíhy v končetinách, 2. Pocit tepla v končetinách, 3. Sugesce klidného dechu, 4. Sugesce pravidelné srdeční činnosti, 5. Sugesce pocitu tepla v nadbřišku, 6. Sugesce chladného čela. Autogenní trénink zvládnout na poprvé je docela složité, proto pro začátečníka bohatě postačí, když dokáže uvolnit postupně své tělo. Zklidnit dech a soustředit se na uvolnění, případně i tíhu v jednotlivých částech těla. Pokročilí mohou přidávat teplo a další části relaxace. Relaxaci provádějte 3x denně. Ukončujte ji vždy postupným protahováním, otevřením očí a pomalým vstáváním. Provádíte-li autogenní trénink v posteli před spaním, nevadí, když usnete. Ideální poloha je vleže, ale lze ji provádět i v sedě v tzv. poloze vozky. Při provádění v poloze vleže ležte na teplém, pohodlném místě, kde vás nikdo a nic nebude rušit. Vypněte si mobil. Hlava by měla být na polštáři, nebo měkké podložce, ruce pohodlně podél těla, nohy nepřekřížené. Stane-li se vám, že vám budou utíkat myšlenky, nesnažte se je „násilím“ usměrňovat . Pouze to vezměte na vědomí. Zvolna a v klidu se vraťte tam, kde jste skončili a pokračujte. Nic se neděje. I člověku zběhlému v meditacích se to může stát. Příjemnou relaxaci vám přeje Irena Stáhnout autogenní trénink do mobilu, či do PC je možné na této stránce: http://www.irenahajkova.cz/meditace/autogenni-trenink/

Autogenní trénink

Autogenní trénink

Odkaz na celou nahrávku: http://www.novarelaxace.cz/products/autogenni-trenink/

Psychorelaxace - Autogenní trénink od Růženy Knotkové

Psychorelaxace - Autogenní trénink od Růženy Knotkové

Připravili jsme pro vás uklidňující psychorelaxaci, která vás zklidní a uvolní. S radostí jí namluvila Růžena Knotková, která namluvila i vtipnou pohádku o Statečném Cibulkovi - https://www.youtube.com/watch?v=Kt5O5rfanp0&list=PLsP4N6FZmKYECiIm8HH-waOMR4kMzecOV

Schultzův Autogenní trénink_1 část

Schultzův Autogenní trénink_1 část

Relaxace pro uvolnění celého těla

Relaxace pro uvolnění celého těla

Slovo a fotografie: Nela Wurmová Hudba: Kevin McLeod Kdykoliv budete potřebovat pomoc a podporu ve složitých situacích, nebo i jen průvodce pro osobní rozvoj, najdete nás na www.terapeuti-brno.cz. A pokud si chcete hlavně zlepšit náladu, zklidnit se a nabrat energii, najděte si chvilku sami pro sebe a pusťte si relaxační nahrávku. ______________________ Řízená relaxace je užitečná technika pro všechny, kdo se chtějí na chvíli zastavit a uvolnit. Pomáhá překonat stres, únavu i pocity úzkosti a nervozity. Stačí necelá čtvrthodinka, abyste si odpočinuli, nabrali sílu - a nebo začali den s dobrou náladou. Vyhraďte si pro relaxaci čtvrt hodiny času, kdy vás nikdo nebude rušit. Nevadí, když to zpočátku nepůjde úplně snadno a když vám budou myšlenky utíkat bokem. Pokud tuto techniku budete dělat pravidelně, půjde vám čím dál lépe - schopnost účinně relaxovat je dovednost, kterou je možné se cvikem naučit. Pokud máte jakékoliv otázky, nebojte se nám napsat. Rádi vám poradíme, jak techniku co nejlépe využít.

Hluboká relaxace - řízená meditace - hladina alfa -100% funkční a účinné

Hluboká relaxace - řízená meditace - hladina alfa -100% funkční a účinné

Děkuji za velkou podporu a dobrovolné příspěvky, protože díky nim stoupl zájem o zdravý způsob života a o odhalování duchovní podstaty. Pomáháte tak spoustě lidem na potřebných místech! ... Kapitoly: 1. ÚVOD 0:00 - 2:22 2. HLUBOKÁ RELAXACE 2:22 - 46:36 3. MOŘE 46:36 Nejlépe pouštět denně pro maximální efekt Mou práci a také duchovní rozvoj v naší zemi můžete podpořit dobrovolným finančním příspěvkem, který poslouží k vyššímu účelu: č.ú.: 202880122/0600 IBAN: CZ6206000000000202880122 BIC/SWIFT: AGBACZPP Variabilní kód: 888 Váš příspěvek bude použit na rozvoj "práce s energií" v čechách - pořádání seminářů, cvičení čchi-kungu, tai chi a propagace těchto směrů.

Autogenní relaxace

Autogenní relaxace

Obecné informace, technika včetně zvukové nahrávky a individuální formule. Původní hudba maestro Střízlivid. www.drnespor.eu: Svépomocné příručky, relaxační nahrávky, smích atd. Oblíbená jóga: www.biharyoga.net. Oblíbený čchi-kung: www.cchi.cz, www.zy-qigong.cz, www.zyq.sk. Svépomoc: www.anonymnialkoholici.cz. AZ! Vše dobré!

Autogenní trénink

Autogenní trénink

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE