The Beatles - Penny Lane

The Beatles - Penny Lane

The Beatles 1 Video Collection is Out Now. Get your copy here: http://thebeatles1.lnk.to/DeluxeBluRay Two days after recording some overdubs for 'A Day In The Life', The Beatles spent the afternoon in East London at Angel Lane, Stratford, filming scenes for the video of 'Penny Lane' with Scandinavian director, Peter Goldmann. Shortly after the East London shoot, Goldmann and The Beatles headed to Knole Park, the grounds of a stately home in Kent, to film scenes of the band horse-riding in the countryside. Around this time, Goldmann and his crew (but minus The Beatles) travelled to Liverpool to shoot the sequences near to Penny Lane. A few days before filming started for 'Penny Lane', Goldmann shot a promo for 'Strawberry Fields Forever'. Both shoots presented a challenge for everyone involved owing to the Musicians' Union ban on any action that could be construed as miming. Despite these limitations, both the films Goldmann made were so innovative that neither would have looked out of place on MTV a decade and a half later. You can find out more and pre-order at http://www.thebeatles.com Official site: http://www.thebeatles.com Facebook: https://www.facebook.com/thebeatles/ Instagram: https://www.instagram.com/thebeatles Twitter: https://twitter.com/thebeatles

Pennywise Gonna Get Ya (Funny IT Song)

Pennywise Gonna Get Ya (Funny IT Song)

The dancing I did in this was actually to a different song, it just seemed to work. Let me know if you wanna see the timelapse of me turning into Pennywise and skits I did as him, here is Heidi Adams IG - https://www.instagram.com/heidiadams_/ This was just a silly song, thank you to LATEST LYRICZ AND KARAOKE for the instrumental of TipToe - https://www.youtube.com/watch?v=BVQvm-cFBLE + Connect with the Don + + iTunes - https://itun.es/gb/SeEadb + Spotify - https://open.spotify.com/artist/4p8Bt7SQvRh11dl9caLNNK + Instagram - https://www.instagram.com/frasernash + Twitter - https://twitter.com/frasernash + Twitch - https://www.twitch.tv/donfrasernash + Free COD Mixtape - http://piff.me/67b677f + Snapchat - fraser-nash + PS4 - DonFraserNash Here's the lyrics - +Pennywise tip toe Penny ain't just a horror show, I have feelings ya know, One day I'll have a wife for my own, Been hunting kids all damn day and, I ate Georgie that is fulfilling, Still gotta do my paperwork taxing, My life ain't so thrilling, Penny don't just like killing, Sometimes I hit the club when I'm chilling, Dance with a dime if she's willing, Haha who am I kidding, Bring that booty my way, I got a game to play, It might be a bit scary.... Pennywise gonna get ya, Pennywise gonna get ya, No escape when you're in my arms, My 'deadlights' will do more than any charms, Pennywise gonna get ya, Eddies mum is just my type and, I heard that she likes a dirty wine and, I'm gonna take her home to my pad, Show her one hell of a time and, Bring that booty my way, I got a game to play, It might be a bit scary.... Pennywise gonna get ya, Pennywise gonna get ya, No escape when you're in my arms, My 'deadlights' will do more than any charms, Pennywise gonna get ya, Penny ain't just a horror show, I have feelings ya know, One day I'll have a wife for my own, One, we all know penny eats kids that's... True, but penny has a life after work he's.... Free, that's when he hunts what he's really looking four, Big chick, thin chick, Tall chick, small chick, Blind chick, bald chick, Penny don't give a shi.. Penny what? Penny who? Penny gonna get it on with you, If you see me in the club, better say hi, I got a bottle pimps blood, and it's all mine, But I might just share if you ask nice, Tell me that you love me and your damn terrified, haha, Ain't just a horror show, I just wanna be loved, Ain't just a horror show, I gotta pocket full of gloves, Ain't just a horror show She wiped off my makeup and gasped hard, "But wait I thought you were Bill Skarsgard?!" Bring that booty my way, I got a game to play, It might be a bit scary.... Pennywise gonna get ya, Pennywise gonna get ya, There's no escape when you're in my arms, My 'deadlights' will do more than any charms, Pennywise gonna get ya,

The Big Bang Theory - Penny wants Sheldon S07E11 [HD]

The Big Bang Theory - Penny wants Sheldon S07E11 [HD]

All Rights to Warner Bros. Television & CBS!

♥⭐️La Carita⭐♥️~//🌹Panny🌹//

♥⭐️La Carita⭐♥️~//🌹Panny🌹//

PANCAKE ART CHALLENGE 3!!! Learn How To Make Spongebob Star Wars Jedi & Wonder Woman DIY Pancake!

PANCAKE ART CHALLENGE 3!!! Learn How To Make Spongebob Star Wars Jedi & Wonder Woman DIY Pancake!

We’re back for the pancake art challenge 3 where last time you learn how to make minions from despicable me 3, spiderman from the new marvel spider-man homecoming movie and even an emoji, rainbow and so many more fun toys to play with like rare edible giant fidget spinner. This time I’m teaching you how to make Wonder Woman from the new DC Justice League movie spongebob squarepants Yoda from Star Wars the last jedi & Ice cream! Pancakes are a delicious breakfast food to eat and share with your brother, sister and whole family. Weather you’re a boy, girl, kid, teen or artist this easy children & kids safe diy cooking tutorial and taste test from Collins Key and his younger brother (not twin) Devan is super funny comedy. Watch as they try to cook homemade rainbow cupcake pancakes, then eating their way through the rest of the pancakes. How to be #KeyperOfTheWeek! 1. FOLLOW my Instagram HERE: https://goo.gl/WCL9fW And Turn on POST NOTIFICATIONS 2. LIKE & COMMENT on LOTS of my pics 3. Copy THIS LINK & put it in your Bio: https://youtu.be/hpedwgBCqn0 FOLLOW COLLINS KEY Instagram: https://www.instagram.com/collinskey/ Twitter: https://twitter.com/CollinsKey Snapchat: http://snapchat.com/add/collinskey DEVAN'S LINKS: Twitter: http://bit.ly/Ye3fa0 Insta: http://bit.ly/1wMSMyu Snapchat: DevanKeyy Musical.ly: DevanKey2 Watch more Pancake Art Challenge Videos: PANCAKE ART CHALLENGE!!! Learn How To Make Minions Spiderman & Fidget Spinner out of DIY Pancake! https://www.youtube.com/watch?v=76HNTyRLWVw&t=25s The Pancake Challenge SIBLING TAG | Collins Key https://www.youtube.com/watch?v=8l2OT... PANCAKE ART CHALLENGE!!! UChLN0bJgq6d15OK2HVB4YTg Sis vs Bro https://www.youtube.com/watch?v=yx3fZ... The PANCAKE ART Challenge | Kamri Noel & Kenni https://www.youtube.com/watch?v=VSO-4... Frozen Elsa PANCAKE ART CHALLENGE! w/ Spiderman Joker Fairy Godmother Fun Superhero in real life IRL https://www.youtube.com/watch?v=GFdu6

ENTREVISTA A PANNY EN 100%URBANO RADIO SHOW

ENTREVISTA A PANNY EN 100%URBANO RADIO SHOW

entrevista en la republica dominicana en la emisora kq con charlie valens kilobye@hotmail.com karlito_pa@hotmail.com www.myspace.com/4fingermusic

Should you Buy a Penny Board?

Should you Buy a Penny Board?

Penny Board Classics (USA Link) - http://amzn.to/2uL5DWb Penny Board Classics (International) - http://amzn.to/2vnfXak Penny Board Sick Graphics (USA Link) - http://amzn.to/2vIV36G Penny Board Sick Graphics (International) - http://amzn.to/2vqSrrz Explaining penny boards, showing you the alternatives and helping you to decide whether you should buy one? Want to get it? Penny boards are tiny plastic cruiser boards that have become very popular and mainstream over the years. Lots of people that don’t necessarily skate probably have one. They’ve become cool to people that aren’t in the skate-industry and as a reaction to that they also get a little hate by skaters. I’m not going to talk about whether I think they’re cool or not cause to be honest I couldn’t care less. I think the board is an awesome method of transportation and the size of it was the main reason for me to get one. Let’s take a good look at the product as a whole. First I wanna make it clear that the penny board comes in three sizes, 22”, 27” and 36”. I’ll only be talking about the 22” one because the small size of that one is the biggest reason I like it so much. If you wanna get a bigger one, you’re really looking at the size of a regular cruiser or longboard and there are tons of other companies that are specialized into that and make better ones for sure. Those bigger ones also don’t come with grip tape so by that you can already tell that they’re not perfect if you wanna get serious about skate or longboarding. If the Penny board is the first ever skateboard you’re planning to buy I do recommend learning regular skateboarding first because it’s so damn fun and that way you also understand way more of skateboarding than just riding around. I do get that getting a regular skateboard is also quite expensive and I do have to that it’s not necessary because you can learn to ride around on a penny board just fine. It’s just a bit harder because of the small size. If someone ever tells you it’s not possible to learn how to ride on a penny board they’re probably just full of shit. However if you’re planning to get into real skateboarding don’t get a penny board as your first skateboard. Yes it's possible to do tricks on it but learning real difficult skate tricks must be learned on a real skateboard. That leads me to my next point, what are you planning to do with it. Riding on it and getting from point a to b on it is fast and way more comfortable than your regular skateboard. The small size it comes with makes it ideal to just carry around. I can easily strap it on my backpack and I hardly notice it because it just weights less than 2 kilograms, which isn’t the case for my regular board For me this makes this product just so good, It’s almost as convenient as my bicycle and I can strap it on my backpack. Are you already a skater and you don’t have a small cruiser yet. Get one! You don’t you have any skateboarding experience, you don’t really care about skateboarding but you do think it’s fun, you are willing to learn how to ride around on one and you just want to use it for transportation. Get one! You think skateboarding is cool and you wanna get into it. Then I’d say no! Get a real board and experience real skateboarding. Real skateboarding is so much fun and much more diverse than just riding around on a penny board! Next, what about the price and the alternatives. Well as you might know, Penny boards are expensive. The quality of these boards are good but you can get alternatives from other real good legit skate companies aswell. Don’t go to your wallmart or local toy store, go to a skate store or look at skateboarding webshops. These prices of these other good mini cruisers will start at around 50 bucks, they will look exactly the same as a penny board and they’ll also have the same or even better quality. No you will not buy a fake penny board because tiny plastic skateboards have been around since almost the beginning of skateboarding. Some-one that’ll call you out for that is probably a poser except if you’re riding a board that really says penny-board when it’s not from penny. So, for me, my penny board has been around for a while now. As you see I had to swap out the bearings since someone had thrown mine into a fountain a while back. It’s been really awesome and convenient to me but If I had to buy one right now I would probably get another mini-cruiser from another skateboarding company or I would make the deck itself and buy the rest in a store.

panny la mutacion dl genero

panny la mutacion dl genero

kilobye

Trey Songz - Panty Droppa (Full Song)

Trey Songz - Panty Droppa (Full Song)

Panty Droppa (Full Song) from Trey's new album Passion, Pain & Pleasure

Little Women: LA - Terra Just Wants Penny to Feel Normal (Season 7, Episode 16) | Lifetime

Little Women: LA - Terra Just Wants Penny to Feel Normal (Season 7, Episode 16) | Lifetime

Worried that she still isn't walking, Penny's doctor has advised that they try a stent for her hydrocephalus, but Terra worries about the impact of such a procedure in this clip from Season 7, Episode 16, "Kicking and Screaming". #LittleWomenLA Subscribe for more from Little Women: LA and other great Lifetime shows: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=Lifetime Learn more about the show and watch full episodes on our site: http://www.mylifetime.com/shows/little-women-la?cmpid=Social_YouTube_LWLA Head to the West Coast with Little Women: LA: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvAOsBfvt4jCaW1S9mA-qbesQHuw4S6Ro Follow Terra's motherhood journey on Terra's Little Family: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvAOsBfvt4jDrD369IFWMHHIzFViA0NsO Meet the ladies of Little Women: Atlanta: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvAOsBfvt4jDvOnpPW4qfNrsLhroDAUP6 Check out a Little take on the Big Apple on Little Women: NY: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvAOsBfvt4jBR7UhUV_4Z12x4JXTh5DDx Not everything is bigger in Texas, but the drama certainly is on Little Women: Dallas: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvAOsBfvt4jAIDqy-6BnX8tqqklk8HtMM Check out exclusive Lifetime content: Website - http://www.mylifetime.com Facebook - https://www.facebook.com/lifetime Twitter - https://twitter.com/lifetimetv Google+ - https://plus.google.com/+Lifetime "Little Women: LA" chronicles the adventures of a unique group of girlfriends with big hearts, big personalities, and even bigger drama...who all happen to be little people. Lifetime® is a premier female-focused entertainment destination dedicated to providing viewers with a diverse selection of critically acclaimed and award-winning original movies, scripted dramas, and unscripted programming. A favorite and trusted network for women, we are continually building on our heritage by attracting top Hollywood talent and producing shows that are modern, sexy, exciting, daring, and provocative. Visit us at http://www.myLifetime.com for more info.

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE