Kardio - CELÉ TĚLO #6 - popis cviků

Kardio - CELÉ TĚLO #6 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

HIIT - SPODNÍ PARTIE #4 - popis cviků

HIIT - SPODNÍ PARTIE #4 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Strategické kardio - HORNÍ PARTIE #1 - popis cviků

Strategické kardio - HORNÍ PARTIE #1 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

TABATA - cvičení s vlastní váhou

TABATA - cvičení s vlastní váhou

TABATA - cvičení s vlastní váhou Trénink je zaměřen na posílení celého těla s větším důrazem na spodní část. (nohy, zadek, spodní část břišních svalů). Řada cviků obsahuje cardio složku, díky které spálíš velké množství kalorií. U tohoto tréninku nepotřebuješ žádné cvičební pomůcky. Můžeš cvičit doma, v posilovně, venku, kdekoliv. Stačí pouze kliknout na video a cvičit. Cviky: VÝPADY S VÝSKOKEM - cardio, dolní polovina těla (stehna, zadek, hamstringy) STATICKÝ KLIK - izometrický cvik, prsa, ramena, bicepsy, tricepsy, trapézy, břišní svaly VYSOKÁ KOLENA - cardio, zadek, lýtka, kvadricepsy, flexory kyčlí HOROLEZEC - cardio, komplexní cvik, hluboký stabilizační systém NŮŽKY - spodní část břišních svalů, hluboký stabilizační systém DYNAMICKÉ PRKNO - ramena, paže, mezilopatkové svaly, core SUMO DŘEPY - vnitřní strana stehen, zadek, lýtka CYKLISTICKÉ SKLAPOVAČKY - přímé a šikmé břišní svaly, core Pokud ti některé cviky nejsou jasné, budeme rádi, když navštívíš náš web https://www.tabataworkout.cz Kromě popisu cviků na tabataworkout.cz najdeš tipy, rady a vše okolo cvičení TABATA. Novinky sleduj na https://www.facebook.com/workout.tabata/ Tým Tabata Workout

Posilování - HORNÍ PARTIE #6 - popis cviků

Posilování - HORNÍ PARTIE #6 - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Pokročilí -posilování – celé tělo #8 - popis cviků

Pokročilí -posilování – celé tělo #8  - popis cviků

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Protažení - horní partie

Protažení - horní partie

Rutina.cz vám pravidelně přináší domácí sestavy pro pokročilé i začátečníky bez nákladného vybavení, které můžete cvičit doma v obýváku.

Sólo cvičení pro akrojógu

Sólo cvičení pro akrojógu

Cviky, které vám poslouží jako skvělý a často nezbytný doplněk ke cvičení akrojógy. Akro bývá fyzicky náročné a pro dlouhodobou praxi je potřeba posilovat, protahovat, rozhýbávat tělo. Cvičte bezpečně a s rozumem. Dané počty opakování berte jako doporučení, upravte si je kdyžtak podle sebe. Marek Petráček a Daniela Dušková www.LetsAcro.cz Video edit: Daniela Dušková

Tréning - Kettlebell - 5 cvikov na core a nohy

Tréning - Kettlebell - 5 cvikov na core a nohy

Jednoduchá zostava cvičeni ideálna na horúce letné dni, kedy to všetko chcete mať čo najrýchlejšie za sebou. Potrebujete len kettlebell alebo obyčajné kotúčové závažie na činku a môžete makať. Hmotnosť závažia je úplne 100% na vás, no keďže sa v tréningu nachádzajú aj švihové cvičenia, ako sú jednoručné alebo súpažné swingy, technika je prvoradá. Jedine so správnou technikou totiž precvičíte svaly, ktoré precvičiť máte a taktiež minimalizujete riziko zranenia. Celý popis tréningu, aj s návodom na dýchanie a najčastejšími chybami nájdete na https://www.ceztrenera.sk/kettlebell-5-cvikov-core-nohy/

HIIT - SPODNÍ PARTIE 1

HIIT - SPODNÍ PARTIE 1

Rutina.cz Vám přináší domácí cvičení bez nákladného vybavení. Dnešní trénink je postavený na Tabatovývh intervalech a je zaměřen na spodní část těla. Popis sestavy najdete na www.Rutina.cz

Top Videa -  loading... Změnit krajinu
Načíst dalších 10 videí
 
 
Sorry, You can't play this video
00:00/00:00
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
CLOSE
CLOSE
CLOSE